Home / emo / Emo Blog

Emo Blog

15 Noiembrie 2006 20:31

Cum am promis, vin si scriu despre emo. Ce e emo, cum sunt vazuti ei. Chestii bune, chestii rele. In ultima vreme a fost un subiect destul de puternic mediatizat. Asa ca eu o sa vorbesc un pic mai pe larg, o sa prezint si ceva filmulete (mai la misto, mai serioase, asta e partea a doua). E (aproape) general adoptata mistocareala pentru acest gen de persoane. Dar ce se ascunde in spatele unui emo?

Primii zic: e doar un stil. Extrem stil, zic eu…

Wikipedia spune ca emo e un termen prescurtat din emotional (derivat din genul muzical, cunoscut ca si emotional hardcore) si este asociat cu moda si atitudinea emo. Adesea el este folosit cu sens periorativ pentru a descrie starea melancolica si nefericita, deprimarea, (dorinta de suicid) etc a celor care asculta acest gen de muzica. Totul a inceput prin anii 80, cand Rites of Spring au fost aclamati in timpul concertelor cu “emo”. Desi nu exista nici o informatie concreta asupra aparitie genului muzical emocore inainte de mijlocul anilor ‘90, multi zic ca datea din ‘80. Asa o fi. Dashboard Confessional au fost dintre primii care au folist versuri in melodii catalogate ca “emo”, cu impact major asupra adolescentilor confruntati pentru prima data cu viata si dragostea. Dar trupe ca si My Chemical Romance sau Panic! At the Disco au fost cele care au generat stilul de imbracaminte si machiaj. (Ceva in gen: ochelari cu rame negre, machiaj cu negru si par care sa acopere cel putin jumatate de fata… comform urbandictionary :D )

Video-ul urmator e mai dur ca atitudine (dar place publicului, nu degeaba are 2 milioane de views):

Un ghid complet pentru cei care vor sa devina emo si neintelesi a fost facut (la misto, of course) aici

De unde a pornit toata treaba cu emo, ideea? Mai bine zis, de unde mi-a venit mie sa scriu? Novo a fot primul care a scris despre reclamele site-ului unui pusti emo. de fapt, primul site al unui emo roman (uite aici cum arata). Au fost vreo cateva episoade printre bloguri destul de amuzante, legate de tipul asta. Merita amintite postul lui piry, inca unul de-a li novo si cel al colegului meu . Au mai scris si altii, dar au fost cam seci, fara substata sau doar ca sa se afle in seama :D

Bun, hai sa vedem atunci o comparatie emo-guy vs metal-guy :))

O sa iti placa...

Stire bomba: RDS intra pe piata mobila! »   « Omul din dulap

Reactii pe alte bloguri

2,967 Opinii · Spune-ti parerea

  • 8_megapixeli 20 Octombrie 2008 10:07 link

    ba andreih…dak nu tziai dat seama tu esti ala foarte phrost…..vii aci si n zici noua cum sa scrim….bun noi itzi multzumim pt informatzii dar ramanem la metodele noastre shi thu dak vezi k nu t luam in seama dc dreaq mai insisti? tu nu vezi kt d phenibil esti?pt cultura ta generala am 20 d ani.ar trebui sa asteptzi cu interes sa skpi d phrostia aia din capul tau mai iesi si uh prin lume(nu mai sta in grajd la vhaci)

  • astmathic_girl 20 Octombrie 2008 12:28 link

    doamne cate s’au intamplat pe aici de cand nu am mai intrat :))

  • andreih 20 Octombrie 2008 16:20 link

    :)) e grav daca ai 20 de ani; si crede-ma ies prin lume mai mult decat toata natia ta de taranoi, doar ca nu umblu cu toti prabusitii care abia leaga 2 fraze dar in schimb se cred interesanti; tu esti un nimeni a carui cultura se rezuma la “limbaj de mess” si jigniri de clasa a saptea; apropo, cand inveti sa folosesti si cratima ??

    @astmathic_girl: ori te simti mandra de boala ta pulmonara ori nu stii ce inseamna “astmatic” :))

  • nu_ascult_manele 20 Octombrie 2008 19:35 link

    Chiar ka s-au intamplat de knd nu prea am mai intrat pe aici:))mai incet cu jignirile ka si asa nu rezolvati nik:))deci puteti sa mi ziketi me orike k nu-s curios;))pappa:-*

  • i love EMO boys 20 Octombrie 2008 21:50 link

    thoamnee..:)):)):))…mha 8_megapixeli… lasal mha p ala in pace… nui mai raspunde la komentarii.. k o sa vezi k o sa plece daca nul baga nimeni in seama..;)…cred k ii este ff greu de inteles k scriem cm vrem…:|:|.. oricm, lasal in pace.. nu merita …;)…

  • count your blessing 20 Octombrie 2008 22:26 link

    Ce lege au incalcat,andreih /:)?Nu cred ca exista,dragule,vreo lege in care spune ca nu ai voie sa fii emo.Sa te lamuresc,ca sa nu te pun sa te uiti pe net la stire si sa zici ca sunt nesimtita.S-a spus la stiri ca exista oameni sub acoperire care ii spioneaza pe acesti intunecati ai Romaniei sa vada daca au tendinte sinucigase.Si de ce li se fac dosare penale ?Pt ca’s emo ?Te rog e cea mai groaznica prostie pe care am auzit-o :|Astia pot fii periculosi pt ei,nu pt alte persoane.Si,dragule,nu te mai da inteligent ;).Crezi ca iti vei face prieteni cu atitudinea asta ?esti si tu doar un putoi care se crede mare in spatele pcului ?:)):-J

  • andreih 21 Octombrie 2008 3:29 link

    @count your blessing:

    aberezi mult…
    1) au incalcat sigur vreo lege, pt ca altfel nu puteau sa-i aresteze
    2) tu chiar crezi toate stirile pe care le vezi ??? nu exista nici un om sub acoperire care sa spioneze emoizi, e cea mai mare tampenie pe care am auzit-o; ca sa pui niste persoane sa-i urmareasca pe emoizi costa bani multi, si cum nu intereseaza pe nimeni ca se mai sinucide vreun prost sigur nu cheltuie bani pt asa ceva; la stiri se zic multe tampenii, dar ca sa le si crezi chiar trebuie sa fi naiv;
    3) nu ai cum sa faci dosar penal unei persoane fara ca respectivul sa incalce vreo lege;
    4) sunt inteligent
    5) am destui prieteni, asa ca oricum n-am nevoie de altii
    6) sunt mare si fata-n fata, nu numai in spatele pc-ului, si prin asta nu trebuie sa se inteleaga ca sunt violent, ci doar am capacitatea de a-i pune pe unii la zid demonstrandu-le ca-s prosti

  • 8_megapixeli 21 Octombrie 2008 6:31 link

    bai andreih bai inteligentule bai curajosule n-ai vrea sami spui si mie unde stai ? poate esti suficient d aproape d mn kt sa vin acolo la tn

  • dOGgzY 21 Octombrie 2008 13:38 link

    uuu…lume noua…..tz tz tz ! ce mai faci mai baiatule :) iar te legi de bietii copii ? :))

    P.S. se stie el… ;)

  • andreih 21 Octombrie 2008 19:29 link

    @dOGgzY: oooo, salutare !! au aparut dobitoci noi p-aici si dupa cum stii am o placere sadica de a face misto de creierele lor subdezvoltate :))

    @pixel: Oltenitei 170, bl2, sc2; dar oricum stim amandoi ca esti prea pampalau ca sa ai tupeu sa vi in vizita;

  • emoboy 22 Octombrie 2008 7:16 link

    Cheers, i’ve got pictures of my new emo hairstyle
    on http://xrl.us/ouog4

  • 8_megapixeli 22 Octombrie 2008 8:55 link

    mda….. nush qm sa incep…..tzin sa va anuntz k e ultima data knd postez aici…motivul e bineinteles prea multa prostie aici…deci ba andreih ba incerkre nereusitha d om bai experiment ratat dak n-o sa vin e pt k m-am hotarath sa nu dau atentie la phrosti….dar dak tot mai postez aici aq tzin sami bhag phula si-n dogzy ala stii dc ? 1-pt k e prieten q phrostul ala
    2-fitzi atentzi c a zis `iar t legi d bietzi copii`
    ba dogzy tzine minte asta:biata e mata si toata familia tha
    astea fiind spuse pa

  • 8_megapixeli 22 Octombrie 2008 8:58 link

    mda….. nush qm sa incep…..tzin sa va anuntz k e ultima data knd postez aici…motivul e bineinteles prea multa phrostie aici…deci ba andreih ba incerkre nereusitha d om bai experiment ratath dak n-o sa vin e pt k m-am hotarath sa nu dau atentie la phrosti….dar dak tot mai postez aici aq tzin sami bhag phula si-n dogzy ala stii dc ? 1-pt k e prieten q phrostul ala
    2-fitzi atentzi c a zis `iar t legi d bietzi copii`
    ba dogzy tzine minte asta:biata e matha si toata familia tha
    astea fiind spuse pa

  • andreih 22 Octombrie 2008 10:15 link

    ce s-a intamplat pixel ?? esti prea sensibil ca sa faci fata unei conversatii in contradictoriu ?? oricum, ma bucur ca ai luat decizia de a nu mai posta aici, du-te da o laba si calmeaza-te :))

  • astmathic_girl 22 Octombrie 2008 13:13 link

    andreih 1)nu te’am bagat in seama
    2)e metafora….oricum nu ma astept sa se prinda toti ;)
    3)nu considera ca am nevoie sa’mi raspunzi

  • 8_megapixeli 22 Octombrie 2008 17:19 link

    deci imi pare rau k nu pot sa ma tzin d promisiune dar onoarea nu ma lasa….. bai tarfha penala kre t numesti andreih…..port multe razboaie cu indivizi mult mai tari k tn razboaie mari nu joqletze din astea q tn…..bai avorthonule in 2006 am fost arestath p nedrept 3 zile pt k fiul primaritzei sia umflath ochii singur si sa taiat singur cu cutzitu p piept si a dath vina p mn. d atunci is in razboi total q ei si lista poate continua. ba strikciunhe tzine minte NIMIC NU MA SPERIE P LUMEA ASTA!!! app d folosirea cratimei o folosesc aq s-o fhut p mha—ta. am folosit-o corect?

  • andreih 22 Octombrie 2008 17:48 link

    @pixel: da-o dreq de onoare, mia bine tine-te de promisiune :)) bah labagiule, cine dreq crezi ca-ti crede povestile astea ?? nu te mai uita la atatea filme ca exista riscul sa incepi sa crezi ca esti smecher; daca nu te sperie nimic inca te astept cu bratele deschise la adresa pe care ti-am dat-o sa vedem daca mai ai gura asa mare; in plus, tu n-ai fi in stare sa futi o paraplegica, asa ca revin la ideea sa dai o laba si sa te calmezi

    @astmathic_girl: lasa ca ma bag singur in seama…si care exact e metafora ?? io zic sa cauti in DEX cuvantul “astm” si poate iti dai seama singura ca aberezi; stiu ca suna interesant “astmatic” dar ar fi ideal sa stii ce inseamna cuvintele pe care le folosesti inainte sa devii penibila

  • astmathic_girl 22 Octombrie 2008 20:44 link

    hai frate ca deja s-a dat in tenelovele pe aici :)

  • count your blessing 22 Octombrie 2008 20:53 link

    :).Uita-te tu la stire si nu mai comenta.Poate cei care i-a pus pe aia sub acoperire sunt interesati.:)

  • andreih 22 Octombrie 2008 21:20 link

    @count your blessing: lol :)) interesati de ce ?? vorbim de niste pusti frustrati nu de niste mafioti…:))

  • count your blessing 22 Octombrie 2008 22:30 link

    Poate de ei,de rasa lor,de stli,poate vor sa vada daca sunt periculosi,desi nu’s :P.dar de und sa stiu eu ?Daca sunt spionati insemna ca vor ei sa descopere ceva nu ?

  • count your blessing 22 Octombrie 2008 22:35 link

    mai bine frustrat decat increzut :)
    am mai zis-o si o mai zic:daca cineva e diferit,e prost,e frustrat,cred ca tu tre sa il ajuti nu sa il nenorocesti si mai mult.ma rog.acum poate nu toti vrem sa ne ajutam.si na se mai mai mira astia de ce romania e asa cum e.

  • dOGgzY 22 Octombrie 2008 23:31 link

    mai 8 megapixeli..mi se pare mie sau m-ai injurat fara sa te jignesc ? asculta aici…..sa nu ti se aplece tie p**a cu cine is eu prieten si cu cine nu clar bai ? maimutza ? scriu aici de prea multa vreme ca sa ma ia un avorton la injuraturi….uitate de la pagina 5…cacanarule. hai, tinete de promisiune si valea!

  • 8_megapixeli 22 Octombrie 2008 23:49 link

    bai m**e d andreih nu ma intereseaza dak nu ma crezi tu sau altzii… si cu postatul m-am razgandith bai dogzy bai cokalatura imputzitha astept sa ved q cn esti thu prieten…si app sa nu i s aplece lu mha—ta d la m**a p kre i-am traso aseara

  • 8_megapixeli 23 Octombrie 2008 0:04 link

    app aq am folosit cratima corect?

  • andreih 23 Octombrie 2008 1:06 link

    bai pixel, hai ca deja esti penibil…mars

    @count your blessing: nu ii spioneaza nimeni, e o aberatie asta; voi astia emo ati ajuns sa va credeti asa de importanti incat aveti impresia ca sunteti urmariti sau ca ii pasa cuiva de soarta voastra…nu da nimeni 2 lei pe voi, pe stilul vostru sau pe frustrarile voastre, si cu cat va sinucideti mai multi cu atat mai bine…avem mai mult aer de respirat;

  • dOGgzY 23 Octombrie 2008 1:08 link

    tzigan borat….

  • zim-zum. 23 Octombrie 2008 2:23 link

    andreih,8megablabla ala are 30 de kg cu tot cu haine,telefon,chei cu breloc si toate cele.
    Lasa-l in pace. E semi-zeu aici pe blog si de fiecare data cand iese din casa analizeaza bine starea vremii, viteza vantului etc. Iarta-l!!
    Daca-ti dau o poza cu el o sa poti numara cu usurinta fiecare coasta vizibila chiar si prin tricou.
    La faza cu supravegherea copiilor ai gresit. Chiar se supravegheaza si nu au incalcat nicio lege. Se vrea stoparea din timp a sinuciderilor. Uite, spun asta pentru ca am prieteni si i-am intrebat si eu de curiozitate.
    Intr-adevar romanii au ramas tot cu mentalitatea comunista dar nu conteaza asta.
    Oricum, daca esti diferit atunci ai sansa sa fii cineva.
    Daca te afunzi in turma si o arzi cu mentalitate de turma, tot cocalar esti.
    Cocalarul intotdeauna ii critica pe cei diferiti.
    Acum nu ma refer la penibili de genul lui 8_megapixuri, el doar incearca cu disperare sa-si creeze o personalitate falsa :) .
    Vezi tu, intr-adevar emo sunt iubiti de fete.
    Arata bine ce-i drept, sunt mai speciali si fiecare cu piz*a ma-sii.
    Iar cocalarul incearca sa se integreze si el, sa fie cool ..si uite asa incepe sa exagereze si multe altele.
    De obicei pe retarzi ii tradeaza gramatica. E usor sa-i tintesti.
    Cat despre emo in general, nu sunt niste copii frustrati.
    Ba te asigur ca-s mai veseli decat tine si frustrarea n-are treaba cu asa ceva.
    Eu unul n-am sa-mi schimb parerea despre emo doar pentru ca mai apare cate-un idiot de genul “yo_asasinul” ..8megapixuri si alte alea.
    Emo sunt ok si de treaba . Cocalarii incearca sa fie ceva cu care n-au nicio treaba.
    Think about it.
    Bafta.

    astmathic_girl, am citit cateva comment-uri de-ale tale pe-aici si pari o tipa foarte ok .
    Chiar as’ vrea sa discut un pic cu tine :).
    De obicei nu cer id-uri dar nah, nu ma pot abtine.

  • dOGgzY 23 Octombrie 2008 8:37 link

    esti naiv zum-zum daca crezi ca explicatia ta a ajuns la urechile lor in masura in care sa il si intaleaga, asta a fost una.
    2. ca tot ai adus vb de cocalari, nu stiu daca ma crezi dar pur si simplu…nu mai am cuvinte sa imi exprim parerea :|cred ca “cea mai joasa treapta de tigan cu EGO” ar fi totusi potrivit….pai cum sa ma injuri frate cand scriu un post in care il salut pe unu !??! Bai 8 neuroni, bai ziar de Capitala….habar nu ai cate si ce discutii am purtat aici cu omul asta…cum sa ma injuri ca il salut ? tu ce naiba cauti aici ? daca nu sti sa vb, mars inapoi in puscarie sau de unde te lauzi ca ai iesit. Ma opresc aici cu flame-urile pt nu asta e scopul pt care am intrat , un singur lucru, masoarati cuvintele inainte sa dai drumu la porumbei si fara injuraturi de mama ca nici eu nu m-am luat de maimutza.
    3. andreih, dc nu ai mai intrat atata timp ? ai asteptat sa apara prospaturi ? :))

  • astmathic_girl 23 Octombrie 2008 9:53 link

    andreih unele cuvinte pot fi metaforice…stii adica sa aibe un inteles dar sa capete altu’…nu inseamna ca trebuie folosit neaparat cu sens propriu’…dar oricum nu ma pun eu cu “geniul” tau…
    in fine …vad ca vorbesti pe aici de cat de prosti sunt unii si cat de mult pot sa’si bata joc de limba romana…si in mare parte ai dreptate…dar eu ce ti’am facut?…nici nu ti’am zis ceva si hopa ai inceput cu jignirile…
    si asta ma face pe mine sa ma intreb … Prin ce te deosebesti tu de ei?

    zim-zum nu am de gand sa’mi las id pe aici…dar balulmcb2008@yahoo.com e e-mail-ul unui bal de care ma ocup…daca e intri si dupa aceea o sa te bag in lista mea :)

  • 8_megapixeli 23 Octombrie 2008 10:36 link

    hmmm ar trebui sa ma bucure faptul k cineva a cautath poze q mn si a gasith?nu pt k a faqt un chretin fapta asta…..deci bai zumzet trist si degeaba kre t numesti zim-zum in primul rand eu nu sunt emo…..oriqm eu cred totusi k zim-zum asta e defapt smoke dj eu asa cred.aaa da nu ma deranjeaza sami arath infatzisarea ba chiar mi-ar face placere. eu o sa imi pun hi5ul aici sa vdm ktzi mai au curajul. http://maryanapostol.hi5.com. aaa bai dogzy nu t injur pt k ai vb q tentathiva aia d om kre isi zice andreih te-am injurat pt t crezi smeker comportament tipic pt coklari. ink o data dogzy astept sa vad q cn esti thu prieten.

  • 8_megapixeli 23 Octombrie 2008 10:38 link

    hmmm ar trebui sa ma bucure faptul k cineva a cautath poze q mn si a gasith?nu pt k a faqt un chrethin fapta asta…..deci bai zumzet tristh si degeabha kre t numesti zim-zum in primul rand eu nu sunt emo…..oriqm eu cred totusi k zim-zum asta e defapt smoke dj eu asa cred.aaa da nu ma deranjeaza sami arath infatzisarea ba chiar mi-ar face placere. eu o sa imi pun hi5ul aici sa vdm ktzi mai au curajul. http://maryanapostol.hi5.com. aaa bai dogzy nu t inhjur pt k ai vb q tentathiva aia d om kre isi zice andreih te-am injurath pt t crezi smeker comportament tipic pt coklari. ink o data dogzy astept sa vad q cn esti thu prieten.

  • andreih 23 Octombrie 2008 10:52 link

    @zim-zum: 1) tot nu pot sa cred faza cu supravegherea copiilor…chiar nu e nimeni dispus sa plateasca o gramada de bani ca sa nu se mai sinucida niste pampalai;
    2) problema e ca emo sunt diferiti doar prin stil…mentalitatea e la fel de cocalareasca (poate exista si exceptii); e valabil si pentru rockeri, punkeri, etc
    3) emo sunt iubiti de fete ?? adica ? probabil ca sunt anumite tipe carora le plac barbati care arata ca niste tipe…e problema lor, dar hai sa nu generalizam;
    4) zici ca emo nu-s niste copii frustrati…pai o data ce se sinucid sau se taie ca disperatii inseamna ca au probleme psihice; oricum, raman la ideea ca stilul “emo” n-are substrat, ca nu e altceva decat un mod nou de a-ti face freza si de a te imbraca

    @dOGgzY: :)) da, si vad ca au aparut destui retardati, dar pixel ii intrece pe toti…

  • 8_megapixeli 23 Octombrie 2008 11:22 link

    ba om mucegaith la creieri kre t numesti andreih ba tristhule bai nimiqle esti dkt o incerkre nereusitha d experimenth genetic ne-ai face un bine si noua dak ai thace dreq din gura

  • astmathic_girl 23 Octombrie 2008 11:49 link

    andreih unele cuvinte pot fi metaforice…stii adica sa aibe un inteles dar sa capete altu’…nu inseamna ca trebuie folosit neaparat cu sens propriu’…dar oricum nu ma pun eu cu “geniul” tau…
    in fine …vad ca vorbesti pe aici de cat de prosti sunt unii si cat de mult pot sa’si bata joc de limba romana…si in mare parte ai dreptate…dar eu ce ti’am facut?…nici nu ti’am zis ceva si hopa ai inceput cu jignirile…
    si asta ma face pe mine sa ma intreb … Prin ce te deosebesti tu de ei?

    zim-zum nu am de gand sa’mi las id pe aici…dar balulmcb2008@yahoo.com e e-mail-ul unui bal de care ma ocup…daca e intri si dupa aceea o sa te bag in lista mea :)

  • andreih 23 Octombrie 2008 11:54 link

    bah cacatule, tot n-ai plecat ?? fa un bine omenirii si da-ti foc la pc;

  • 8_megapixeli 23 Octombrie 2008 12:07 link

    ba eu i-as da foc p bune… da nu cred k ia

  • deedee 23 Octombrie 2008 13:24 link

    eu una nu am nik impotriva tinerilor emo..din potriva…fiecare are dreptul sa faca ce vrea cu el si cu imaginea lui…sincer bravo lor ca au tupeul sa arate ce simt si cum sunt cu adevarat..iar vestimentatia,machiajul si frizurile sunt belea…

  • zim-zum 23 Octombrie 2008 14:01 link

    Andreih. Da, sunt apreciati de fete iar eu la randul meu apreciez tipele emo. Bineinteles, de cele deschise la bibilica, cele care stiu sa aprecieze si persoane diferite si nu-i nimic rau in asta.
    In primul rand au o personalitate puternica si daca iti doresti o persoana mai speciala din categoria asta iti poti alege cu usurinta.
    Daca vrei doar genul de tipa pe care sa o duci prin cluburi in care sa iasa-n evidenta e problema ta.
    Dar de obicei sunt si persoane care vor mai mult de atat. :)
    Hotaraste-te, e doar un mod nou de ati face freza sau e o secta ce duce la sinucidere, taiatul venelor ..etc ?
    Eu iti spun ca am prieteni emo si NU ..nu arata ca-n reclama la Cosmote.
    Si pana la urma nu-i nimic rau in a te imbraca diferit. Care e problema?
    Ca nu-ti place tie sau altuia ?
    Si chiar o moda noua de-ati face freza de-ar fi …e vreo problema-n asta?
    Intotdeauna au existat treburi de genul : hippy, depeshari, punkeri, skateri, rockeri etc.
    Ca sa spui ca rockerii au mentalitate cocalareasca deja o dai in penibil si mai mult ca sigur n-ai cunoscut unul.
    Daca rockerii,punkerii,emo,manelarii toti sunt cocalari ..atunci care “categorie” e ok ? Cei ca tine ? =))
    Revenind la emo….
    Iti spun eu. De obicei emo se regasesc pur si simplu in stilul asta.
    Ce e asa greu de inteles ca-s mai emotionali si-si manifesta sentimentele prin:
    cantatu’ la chitara, versuri si vestimentatie?
    Nu-i nimic “cocalaresc” in asta.
    Daca esti emotional nu poti sa asculti Parazitii in p*la mea …ca nu se potriveste cu modul tau de viata.
    Muzica e facuta sa te faca sa te simti bine..
    Probabil si tu esti privit ca un cocalar sau un frustrat prin prisma lor…
    Ideea e ca, nu poti schimba gusturile unei persoane.
    Poate mie mi se pare de cacat ca tu porti tricou albastru si blugi bleu.. si ca ai o freza care IN OPINIA ta e NORMALA. Asta inseamna ca am neaparat dreptate?
    Exista cumva o regula generala : Toti ne imbracam la fel, toti ascultam acelasi tip de muzica, toti ne tundem la fel ..nu mai avem decat nevoie de-un cioban care sa ne ghideze.
    Cat timp privesti alte persoane diferite de tine ca pe niste cocalari sa fi sigur ca si ei te privesc pe tine la fel.

  • fire zone 23 Octombrie 2008 15:00 link

    :))…Bestial …:)) in loc sa discutati despre tema care e … voi va luati la suturi …nu imi place ce faceti voi inteleg ca unii scriu ca si pe messenger da asta e acuma … eu unu nu stiu despre emo da si ei au o viata si fac ce vor cu ea e treaba lor daca fac ce fac …eu unu zic ca ar fi bine sa ii ajute autoritatile si familia sa se schimbe…nu ma bag unde nu stiu au dosare asta e ghinionu lor au facut ei ceva de au fost arestati …stiti zicala aia “mintim poporu cu televizoru”…da faza e ca unii se imbraca in stil emo asa ca sa se creada mai interesanti si sa ii bage lumea in seama…

    Bafta la comentarii si in rest multa sanatate tutror …

  • andreih 23 Octombrie 2008 16:02 link

    @astmathic_girl: nu te-am jignit, si nici nu voi face asta fara motiv; stiu ce inseamna o metafora, doar ca a ta nu are sens;

    @pixel: mai incearca, poate reusesti

  • 8_megapixeli 23 Octombrie 2008 16:17 link

    reusesc sus p matha

  • dOGgzY 23 Octombrie 2008 16:18 link

    @fire zone ms la fel si tie ^^
    @ 8_megapixeli : in primul rand care e problema daca is cocalar ? da, is cocalar, asta vrei sa auzi ? nu mie rusine sa recunosc….da vorbeste civilizat in p**a mea ca nu ne-am tras chilotii deodata
    2. ma pot injura cu tine pana te plictisesti si de mijtocarit nici nu poate fi vorba ca material imi dai destul, dar NU! repet NU asta e modul normal de purtare a unei conversatii ! sper sa nu ajung sa ma rog iar de Dan sa cenzureze posturi ca mai demult, se poate discuta civilizat si fiecare idee si conceptie poate fi expusa intr-o fraza coerenta si fara jigniri la adresa nimanui, nici a ta, nici a mea, nici a lui andreih, a cocalarilor sau a emo-istilor sau oricui altcineva. NU mai cauta motiv de jignire din orice,
    @andreih : dintre toti care au postat aici, pe tine te stiu cel mai bine (din cateva pagini de conversatii), te rog nu mai creea si tu flames ca numa’ le dai material pt jigniri.
    @8_megapixeli: inca ceva, te-as ruga deasemenea sa incerci sa renunti pe cat posibil sa abrevieri de genu (sh, tk, bn etc…) pt ca e destul de dificil sa citesti un astfel de scris….pe cat posibil, nu de tot, nu vreau sa schimb stilul de comunicare al nimanui dar cuvant cu toate literele in el e mai mult decat binevenit.
    Dupa ce cadem odata la intalegere sa nu mai folosim jigniri, putem incepe prin exprimarea ideei fiecaruia despre curent si sa continuam printr-o discutie normala (chiar si in contradictoriu) privind felu fiecaruia de a vedea acest asa zis emo
    P.S. sper ca nu va fi luat ca flames din nu stiu ce motive postul asta dar rolul lui e unul neutru. ms pt intalegere

  • 8_megapixeli 23 Octombrie 2008 16:24 link

    dogzy tzine minte: eu nu ihnjur niciodata p degeaba. normal k dak vine unu si zice ~~~yoo is cel mai smeker sunt inteligent si voi nu scrietzi corect etc~~~ normal k nu o sa skpe njignith. kt q abrevierile degeaba ma rogi k nhu renuntz la ele

  • dOGgzY 23 Octombrie 2008 16:33 link

    ideea e sa nu se injre, abrevierile is ultima si cea mai nesemnificativa dintre probleme aici :)

    la cine te referi cu asta ? :”yoo is cel mai smeker sunt inteligent si voi nu scrietzi corect etc”

  • dOGgzY 23 Octombrie 2008 16:34 link

    injure*

  • Aulin 23 Octombrie 2008 16:42 link

    Poi eu, sincer, nu am nimic cu adeptii curentului emo….din partea mea…..isi pot tunde venele de la radacina, insa ceea ce ma ingrijoreaza este k dak s-ar face un sondaj prin licee, scoli generale si alte locuri pe unde acest curent face furori eu cred k 80 la suta dintre acei copii emo chestionati nu ar stii sa raspunda la intrebarea: “De ce emo si nu altceva?” parerea mea este k acest asa-zis curent este doar o moda, o faza prin care tinerii din ziua de azi trec in drumul lor catre maturitate si marea lor majoritate sunt emo nu pt k “au probleme cu parintii, nu sunt intelesi de nimeni” si alte chestii de genul asta ci pt k “asa este TRU”…si mai ales chestia cu sinuciderile…..este un pic cam exagerata…….nu au probleme asa de grave incat ultima solutie sa fie moartea…..sunt copii cu pb mult mai grave……si ce e amuzant…..reactia oamenilor cand vad astfel de tineri……si chiar pe net……au aparut tot felul de site-uri gen http://www.specimene.com unde astfel de tineri sunt usor ridiculizati……in incercarea, cred eu de ai face sa se schimbe si o data cu ei sa schimbe si aceasta moda!

  • 8_megapixeli 23 Octombrie 2008 16:51 link

    la andreih ala m-am referith si p tn team insultath din cauza primului comentariu p kre l-ai dath in urma q o pagina “`iar t iei d bietzii copii?“`ok q tn peace. deci intelegetzi totzi nu imi plac astia kre s cred superiori si mari desteptzi atata toth. in rest is destul d prietenos. d ex zim zum ala kre dupa mn e nimeni altul dkt smoke dj el a inceputh si normal k o sa ii iau nheamu mha—sii in phula

  • dOGgzY 23 Octombrie 2008 17:00 link

    am spus copii pt ca majoritatea care postau aici, cel putin mai demult, erau copii :) in fine
    @Aulin : e la moda, atata tot…cu toate astea…nu vad nimic rau in emo…in schimb ca si comportament microsocial, punk-ul e al naibi de periculos…si totusi…lumea a inceput sa se uite mai urat la un copil cu parul pe ochi decat la unul chiel si cu o creasta de 20 cm in 4 culori :) ciudat….

  • dOGgzY 23 Octombrie 2008 17:04 link

    mai mult, emo cred ca e cel mai pasnic dintre stiluri…si chiar nu reprezinta o amenintare la adresa nimani (decat eventual in mintea altora) la fel ca indie…si uite ca, toata lumea ii uraste…de ce ? chiar nu vad un motiv real inafara de..stiu eu, invidie sau chestii de genu….
    chiar am stat intr- vreme pe subiectul asta si l-am rumegat din toate unghiurile. totusi, vreau sa aud si alte pareri

Cum raspunzi?

Vezi si ceva reguli de comentarii pe blog.

Spatiu de inchiriat
Spatiu de inchiriat
Publicatie IT gratuita
Hoteluri
Ebucataria
viata de cacat
Spatiu de inchiriat
Vrei reclama aici?

Taguri »

hi5 imobiliare timisoara