Blog > emo >

Emo Blog

15 noiembrie 2006 - 20:31

Cum am promis, vin si scriu despre emo. Ce e emo, cum sunt vazuti ei. Chestii bune, chestii rele. In ultima vreme a fost un subiect destul de puternic mediatizat. Asa ca eu o sa vorbesc un pic mai pe larg, o sa prezint si ceva filmulete (mai la misto, mai serioase, asta e partea a doua). E (aproape) general adoptata mistocareala pentru acest gen de persoane. Dar ce se ascunde in spatele unui emo?

Primii zic: e doar un stil. Extrem stil, zic eu…

Wikipedia spune ca emo e un termen prescurtat din emotional (derivat din genul muzical, cunoscut ca si emotional hardcore) si este asociat cu moda si atitudinea emo. Adesea el este folosit cu sens periorativ pentru a descrie starea melancolica si nefericita, deprimarea, (dorinta de suicid) etc a celor care asculta acest gen de muzica. Totul a inceput prin anii 80, cand Rites of Spring au fost aclamati in timpul concertelor cu “emo”. Desi nu exista nici o informatie concreta asupra aparitie genului muzical emocore inainte de mijlocul anilor ’90, multi zic ca datea din ’80. Asa o fi. Dashboard Confessional au fost dintre primii care au folist versuri in melodii catalogate ca “emo”, cu impact major asupra adolescentilor confruntati pentru prima data cu viata si dragostea. Dar trupe ca si My Chemical Romance sau Panic! At the Disco au fost cele care au generat stilul de imbracaminte si machiaj. (Ceva in gen: ochelari cu rame negre, machiaj cu negru si par care sa acopere cel putin jumatate de fata… comform urbandictionary :D )

Video-ul urmator e mai dur ca atitudine (dar place publicului, nu degeaba are 2 milioane de views):

Un ghid complet pentru cei care vor sa devina emo si neintelesi a fost facut (la misto, of course) aici

De unde a pornit toata treaba cu emo, ideea? Mai bine zis, de unde mi-a venit mie sa scriu? Novo a fot primul care a scris despre reclamele site-ului unui pusti emo. de fapt, primul site al unui emo roman (uite aici cum arata). Au fost vreo cateva episoade printre bloguri destul de amuzante, legate de tipul asta. Merita amintite postul lui piry, inca unul de-a li novo si cel al colegului meu . Au mai scris si altii, dar au fost cam seci, fara substata sau doar ca sa se afle in seama :D

Bun, hai sa vedem atunci o comparatie emo-guy vs metal-guy :))

»   «

2.999 reacţii · Comenteaza · Urmăreste comentariile prin RSS

  • aDaa !! ;X

    nu este vorba de “oameni in lista” asa cum spui tu, draga count your blessing. . . am nevoie de noi prieteni! Dar cu ce te deranjaza pe tine?;;)

    · link
  • emo_boy_06

    aDaa !! :X intotdeauna vor exista oameni care ne va face mereu rau,si ne va vb pe la spate de rau crede-ma,deschid-ti ochii la realitatea….cu parere de rau trebuie sa acceptam realitatea asa cum este ea.Viata ne ofera clipe de neuitat dar si clipe triste,viata ne mai ofera si sacrificii dar si dezamagiri si iti dau un sfat prietenesc :X nu te lua dupa gura lumii pt ca nu merita sa te cobori la nivelul ei,si fi INDIFERENTA,pt ca indiferenta doare cel mai tare;)

    · link
  • Dark Girl

    Mama mea ce e pe aici de cand nu am mai intrat…deci..tot nu sunteti intr-un punct comun…Eu nu am inteles partea cu scrisul prea bine…Acum doar suntem liberi sa facem ce vrem…sa ne exprimam cum dorim..daca unora le este mai usor sa scrie cu(y,k,sh,etc)nu trebuie sa facem cu capat de tara…e limbajul informal…nu cred ca e asa de important odata ce putem intelege cu totii ceeea ce a vrut sa comunice…
    @count your blessing:Inteleg ca te deranjeaza…dar nu trebuie sa faci un capat de tara din asta…fiecare cu obiceiurile sale…odata ce stie sa scrie corect, dar folosete abrevieri eu zic ca e corect…asa scrie mai repede…

    · link
  • aDaa !! ;X

    voI tinE coNt dE sFatuL taU “emo_boy_06″ >:D<

    · link
  • emo_boy_06

    aDaa !! :X bn ma bucur asa ca deshideti ochii la realitate,cu parere de rau trebuie sa acceptam realitatea asa cum este ea buna sau rea….Intotdeauna vor exista oameni care nu ne vor intelege si noi la fel nu o sa intelegem pe ceilalti din jurul nostru ata ete bft all:-*

    · link
  • aDaa !! ;X

    You absolutely right, emo_boy_06:*

    · link
  • Dark Girl

    Realitate?!E cruda cel putin din punctul meu de vedere si ma lupt cu ea zilnic…dar nu stiu cat mai pot…Cei te intelg au cu adevarat valoare si cateresc inzecit pe balanta viatii…

    · link
  • aDaa !! ;X

    Dark Girl. . .emo_boy_06 are mare dreptate! incearca sa o accepti asa cum este ea buna sau rea. . .sau asa cruda qm spui tu. . .pentru ca din pacate intotdeauna va fii asa:(. . .daR vei vedea ca o sa fii si fericiTA pt k iNtoTdeauna dp pLoaie ieSe soareLe orcaT dE muLt aR duRa :*. . . .

    · link
  • emo_boy_06

    Dark Girl naspa rau pt tine daca realitatea e cruda cu tine:((dar orice e trebe sa acceptam asa cum e :((ca sa treci cu bine peste toate iti trebuie mare incredere in tine,vointa,curaj,tupeu si nu in ultimul rand inidferenta pt ca indiferenta doare cel mai tare chiar daca majoritatea oamenilor nu-si dau seama:D

    · link
  • andreih

    @aDaa: ce mah ?? voi cautati sensul vietii ?? au existat persoane mai luminate ca voi care au ajuns la concluzia ca omul este prea inferior pt a gasi o logica in evenimentele care ne inconjoara, iar voi care abia legati 2 cuvinte va credeti deja filozofi ?? apropo, daca tot te crezi desteapta te anunt ca viata este asa cum ti-o faci si cum o percepi, poate sa fie frumoasa sau trista in acelasi timp;

    · link
  • aDaa !! ;X

    draGa “andreih” Te`aS iNsuLtA pT k merItI daR nU ma coBoR La niVeLuL tau;). . . RasPunsuL eSTe da;). . .unIi diN noI caUtaM senSuL vieTii. LOgika tI sE pRedA La scL;). . .iaR LOgica vieTii eSTe ToTaL diFeriTa dE lA oM La oM;). . . iaR iN leG q “viata este asa cum ti-o faci si cum o percepi, poate sa fie frumoasa sau trista in acelasi timp”. . .eU unA nU sT de paRerE q tnE pT k ViaTa ti`o faCe DUMNEZEU. . .nU ti`o faCi sinGur:*. . . (tataL meU a murit anu` asta. . .si asta face parte din viata mea. Nu eu l`am omorat. . .DUMNEZEU l`a luat) . . asta e un mik exemplu;) diN neNuMaratELe exEmpLe.
    aS vreA sa stIu unDe denoTa k eU sUnT dEstEapTa saU maI puTin dEstEapTa?:> shI in pLUs stAi liniStiT ca nU sT fiLozoAfA=)) sI niCi nu ma crED. . .cOmenTEzi sI tU k sA nu aDormI :-j. . .
    sI da`mI add (adaa_hate_love_x) k sa vezi K nU sT deLok tacUTa. . .sI leG mulT maI mulT de 2 cuVintE.

    · link
  • Dark Girl

    Mai o tot accept de o viata..face parte din minte traieste cu mine…deci..nu e asa de alarmant…Cand te obisnuieti cu ceva nu il mai simti..de ce sa neg ca sunt clipe cand sunt cu adevarat fericita si vor mai fi…Iubesc viata..si nu vreau sa renunt la ea…cum nici nu regret nimic din ceea ce am facut sau am trait…asta imi e soarta si ma conformez cu ea..buna sau rea…

    · link
  • aDaa !! ;X

    “Dark Girl” nimeni nu a spus ca nu accepta viata. Sau daca a spun inseamna ca nu gandeste. Eu sunt de acord cu tine>:D< Asa cum este ea, trebuie acceptata.
    Viata trebuie dusa la pana la capat; nu puneti capat vietii;)

    · link
  • aDaa !! ;X

    spus*

    · link
  • Dark Girl

    Pai nu s-a spus aici dar in perceptia multora…sinuciderea e o scapare…

    Insa poate asa considera ca scapa de probleme…dar ce om e ala care sa nu aiba probleme sau care sa nu sufere in viata??

    Si chiar daca sunt emo…nu inseamna ca vreau sa scap de viata….chiar e frumoasa…atunci cand sti cum sa o faci ca atare..;)

    · link
  • aDaa !! ;X

    Marea arta a vietii nu consta in “a nu cadea niciodata” ci in “a te ridica de fiecare data cand cazi”. . . sunTetI de acOrd cU minE?:>
    PS: zamBesTe oRce aR fIi. . .MergI maI dePartE orIcaT dE greU ti-aR parEa cA esTe;)

    · link
  • andreih

    @aDaa: ai auzit vreodata de teoria haosului ?? matematic este o functie exponentiala si ideea e ca intr-un sistem dinamic cum este universul in care traim o cauza minora declanseaza un efect de o amplitudine mai mare care la randul lui declanseaza o crestere exponentiala a efectului initial; in traducere pt creierul tau mic si subdezvoltat inseamna ca daca tu maine arunci o hartie pe jos actiunea ta ar putea crea un sir de evenimente care sa duca la moartea unui om sau chiar la inceputul unui al treilea razboi mondial; ideea e ca intr-un univers in care exista miliarde de variabile si miliarde de posibilitati de conturare a viitorului in functie de cele mai neinsemnate actiuni umane nu poti avea pretentia sa controlezi ceva;

    · link
  • dreamerGirl

    emo se simte zicea cnv…dar yo nu stiu ce simt…e greu sa-mi dau seama…sunt asa cum sunt dar nimeni nu intelege…[[ma fac emoista]]poate chiar sunt:-??…dar nu pot sa\mi dau seama…help me plz

    · link
    • larisa

      uite…faza e ca…atunci cand cineva este adeptul stilului emo…nu simte,pentru ca emo…este ceva ce te caracterizeaza exterior nu si interior…

      · link
  • aDaa !! ;X

    andreih: de unde dracu ma cunosti tu pe mine sa stii ce creier am?:|
    te rog ajunce q insulteleX(X(X(X(

    · link
  • aDaa !! ;X

    ajunge*

    · link
  • andreih

    o data ce ti se pare “cool” sa scrii cand cu o litera mica cand cu o litera mare inseamna ca ai un iq mai mic decat nr de la pantofi

    · link
  • i lose myself

    in afara de cearta puteti face sh altcv??poate cnv sa ma ajute?plz…am nevoie de niste sfaturi

    · link
  • i lose myself

    nush cn sunt…nush ce vreau…toti imi spun k sunt,,emoida“..dar nush dk e asa……..vreau sa vb cu cnv:(( care sa ma inteleaga sh sa nu ma judece k toti ceilalti..

    · link
  • emo_boy_06

    i lose myself buna te ajut eu daca vrei :D ma gasesti pe mess pe id mr_loppy_jr zbye all si apropo andreih sal la tine;)ceaules:-*

    · link
  • aDaa !! ;X

    omg :O andrei=)). . . ai zis-o p-asta=)). . . a fost buna rau=)). . . lol. . .8-|. . .

    · link
  • i love EMO boys

    iarasi cearta…:|:|. doamne..:|:|… a fost pace doar vreo 4-5 zile.:|:|….
    doar atat ..:|:|… in finee..:|:|….

    @ i lose myself… si eu patesc acelasi lucru.:|.. asa ca..:|:|

    · link
  • aDaa !! ;X

    srry. . . dar cearta nu o caut eu! :|

    · link
  • emo_boy_06

    Mereu acelasi obicei si anume cearta:((apropo nu gastiti altceva sa faceti toata ziua doar sa va certati? nu’i bn mah suntem oameni nu animale,iar daca eram animale mai ziceam da asa suntem oameni si trebuie sa ne comportam ca atare:)

    · link
  • emo_boy_06

    Andreih 1 la mana daca vrei sa vb cu me baga id mr_loppy_jr stai linistit ca nu ma dau la tine ca esty baiat:)) ai grija de tine si numai fi asa de egoist la unele faza ;)

    · link
  • count your blessing

    crezi ca ai vreun prieten pe aici,doar din cauza ca sunt de parere cu tine ?!te rog:-J.

    · link
  • i love EMO boys

    dar cine a spus ca tu cauti cearta???

    eu ma refeream la altcineva..;)…:|….

    · link
  • Gabbitzu

    salutarii la toata lumea am si eu o mika problema poate nu postez unde trebuie …
    Ceva simt ca imi place la aces gen Emo dar nu imi pot da seama cine mai este emo pe aici ? se poate sa ma adaugati la voii in lista ? dj_gabbitzu2000@yahoo.com am 19 ani si sunt baiat Din Prahova daca ma lamureste si pe mine careva in legatura cu un Emo , Genul , Muzica , etc ,, Chesti emo ” si nu glumesc

    · link
  • DeMaio

    @Gabbitzu – Înainte de a te adăuga unul dintre noi în listă, nu crezi că ar trebui să înveţi să scrii? Că eşti cam agramat, aşa, şi mi-e că ne disperi neuronii când ajungem să discutăm cu tine…
    Începe de la plural. Se simte nevoia. Mai ales la ăla în “i”.

    · link
  • _dzy

    tz tz tz! Dragii Mosului….nu am mai intrat demult dar nu ati ajuns departe (cu discutia) :)) Sarbatori Fericite !
    P. Scriptum : andreih, daca mai esti pe aici te salut :h
    Post S.2 : Dan, Sarbatori Frumoase si tie

    Cu respect.

    · link
  • emo_boy_06

    _dzy si tie Sarbatori Fericite bft in viitor;)sanatate putere de munca familiei tale si tot bn din lume.In rest pt toti acelasi lucru Sarbatori Fericite si un an cat se poate de bun;)) zbye all:-*

    · link
  • emo_boy_06

    Bn aDaa !!:X Sarbatori fericite si tie si sa fi iubita;)

    · link
  • Dark Girl

    Gabitzu…:O:O:O:O:O….:-? sfaturi…??te-as lamuri eu ca-s tot din Prahova..dar nush..daca vrei sa afli mai moolte de ce nu…cauti pe internet..gasesti tot ce vrei…si in plus atuci cand iti place ceva iti place pt tine in orice mod doresti..nu toti suntem la fel.De ex eu sunt emo..dar nu ma aseman indeaproape cu o alta fata emo…avem pareri si poate si gusturi diferite…suntem oameni nu putem fi trasi la indigo…

    id meu este dark_sweetangel93

    · link
  • emo_boy_06

    Dark Girl ai dreptate orice om are gusturile si parerile lui,fiecare om gandeste in al fel,fiecare om e ciudat in felul lui de a fi :X:X:X asta luego amigos:-*

    · link
  • aDaa !! ;X

    cE ati patit may? nu maI zice nimeni nimic?
    in fine:-j. . . Sarbatori fericiTe !! :*

    · link
  • emo_boy_06

    Joel Bonnel all:X:X:X:X adios all:-*

    · link
  • LiL' RocK PrinceS

    vad ca inca va certati…:|:|….doamne dak am mai vazut asa ceva8-|…ANDREIH observ ca tu nu ai o viatza….stai toata ziua in fatza calculatorului si ii critici pe altii….ti-am mai spus si iti repet termina cu fazele astea ca esti penibil…de ce nu vrei sa intelegi ca in viatza asta fiecare face ce vrea!!…faci tu aici pe desteptu’ si ii corectezi pe toti asa nu o sa iti faci prieteni … sau poate nici nu vrei…:-J….in fine…si parintii mei stiu ca scriu asa si nu imi spun nimic…prietenii…:-?…si ei scriu la fel…la scoala scriu corect…si ma gandesc ca asa fac si ceilalti care folosesc “limbajul de mess”…asa ca nu te mai baga tu ca nu ii treaba da cum scriem noi cum suntem noi si alea alea:-J….dute si spanzura-te ca nu faci decat sa ocupi spatiu degeaba …. sau daca ai si tu o viatia niste prieteni ceva mai iesi draq sin casa si lasa-ne pe noi si daca ai atatea de comentat ia id meu –> green_cookie96<– si mai vb atunci mah ca iti zik mai multe…

    · link
  • emo_boy_06

    vad ca tot cam cu scandal e pe aici naspa rau:(aveti grija de voi.Sarbatori fericite alaturi de cei dragi multa putere de munca si sanatate voua si parintilor vostrii,lumina si pace in suflete si mai multa minte:X

    · link
  • emo_boy_06

    Como aborrecendo por aqui quem sabe quando você entrar aqui e isso é muito aborrecimento e costume, o mesmo escândalos e conversar infine.Crauciun Natal e um monte de saúde: X

    · link
  • LiL' RocK PrinceS

    hi all…ce-i nou^_^..:-?…..

    · link
  • smoke dj

    Ba de cand nu am mai intrat…..mai nimik nu s-a skimbat p aici…..tot scandal non-stop
    Kiar nu vatzi pliktisit????
    Sau poate va dau banii afara din kasa si nu aveti alta activitate
    vai vai……….sarbatori fericite orikum(avetzi grija sa nu va spanzuratzi akuma nu de alta da popii sunt kam ocupatzi cu alte treburi in perioada asta)
    bafta

    · link
  • DeMaio

    @smoke dj – Doamne, câte “k”-uri ai scăpat în textul ăsta :)

    · link
  • Ioana

    Bai frate emo nu are legatura cu moartea………e doar o moda ……….profesori mne-au incurajat sa fim cum vrem noi …………………..nu ne sinucidem

    · link
  • aDaa !! ;X

    “Ioana” dar sa stii ca unii au treaba cu moartea;)
    Fiecare are dreptul sa faca si sa fie cum vrea …

    · link
  • emo_boy_06

    Fratilor 1 la mana fiecare e om, 2 la mana fiecare isi traieste viata cum stie si cum crede el mai bine:D,3 la mana fiecare ii om e special,diferit si ciudat in felul lui :X

    · link
  • aDaa !! ;X

    adV. . .aI drePtate “em0_boy_06″

    · link
  • smoke dj

    si cine comenteaza de k-urile mele…………..daca kiar duci asha o lipsa de ocupatie si stay k un(o) cretin(a) sa imi numeri literele mai bine dute undeva si pune mana pe un “cuc” si sugel pana itzi creste barba(sau tzatzele) dupa caz
    Toti inteligentii cu par in ochi se trezesc sa comenteze – nishte roakeri imputzitzi si nespalatii cu inclinatii sinucigashe si depresive
    Hai sictir de lepre expirate – meretzi draq

    · link
  • emo_boy_06

    Mama dar ce dor esti smoke dj =))ai grija sa nu faci riduri de la atatia nervi=))ai grija de tine ceaules

    · link
  • madalinu-tz

    @smoke dj- incearca sa nu te mai enervezi…persoane ca andreih si demaio nu au ce sa faca…se plictisesc si incep sa comenteze fara rost:D
    :-j..incearca sa faci ca mine si ca emo_boy_06 adica trateaza-i cu indiferenta asa cum merita:D..te-am pupat:*

    · link
  • madalinu-tz

    @aDaa !! ;X..si pt tine aceelasi sfat..
    nu merita sincer sa te enervezi,asa degeaba:D

    · link
  • emo_boy_06

    Sal all:-* am sa pun aici o poveste pe care am scris-o eu sper sa va placa si sper sa aflu vreodata raspunsurile ideale:(

    · link
  • emo_boy_06

    De ce unii oameni…

    De ce unii oameni zic ca dincolo de nori se ascunde cate ceva,de ce unii oameni zic ca dincolo de nori e o lume mai buna.De ce unii oameni zic ca dincolo de nori sunt doar furtuni si vijelii de ce?.De ce unii oameni zic ca cerul fara soare nu poate traii,de ce unii oameni zic ca pamantul fara ploaie poate murii,de ce?
    De ce unii oameni sunt bogati iar altii sunt saraci,de ce?De ce unii oameni zic ca bogatii au totul iar cei saraci n-au nimic,de ce?De ce unii oameni pot fi buni iar altii rai,de ce?De ce unii oameni au puterea de a lupta,de ce?de ce unii oameni renunta asa usor la viata,de ce?De ce unii oameni sunt deschisi iar altii sunt inchisi si deprimati si gandesc doar negativ de ce?De ce unii oameni cand merg pe strada se uita la un cersetor ca la un om fara sentimente,de ce?De ce unii oameni sunt nobili si se uita la un cersetor si dau din bucatele lor de ce?De ce unii oameni zic ca si cei saraci sunt oameni si merita orice lucru de pe aceasta lume,de ce?De ce unii oameni se uita la un sarac din scarba,de ce?De ce unii oameni nu se gandesc ca vorbele suflate fara rost ,fac sa sufere unii oameni,de ce?De ce unii oameni viseaza mereu cu ochii deschisi,de ce?De ce unii oameni sunt sensibili iar altii sunt cu necazurile la pamand,de ce?De ce unii oameni au incredere in Dumnezeu,de ce?iar unii oamenii nu cred in Dumnezeu,de ce?De ce unii oameni zic ca Dumnezeu e de vina pentru tot cea ce li se intampla lor,de ce?De ce unii oameni,nu-si deschid ochii cu adevarat,de ce?.
    De ce unii oameni cand au necazuri privesc spre cerul plin cu nori si spera sa treaca mai usor de necazuri,de ce?De ce unii oameni inloc sa inteleaga aceste lucruri isi bat joc de unii oameni care sufera de ce?De ce unii oameni sunt atat de sensibili si plang,de ce?.De ce unii oameni sunt ambitiosi si indiferenti de aceasta lume,de ce?De ce unii oameni zic ca unii oameni sunt nebuni sau drogati pentru ca gandesc negativ,de ce?De ce unii oameni vorbesc orice,de ce?De ce unii oameni tin in ei ceea ce ii deprima,de ce?De ce unii oameni pot sa se deschida celorlalti,de ce?De ce unii oameni nu fac acest lucru,de ce?De ce unii oameni sunt iubiti,de ce?De ce unii oameni zic ca iubirea e o prostie,de ce?De ce zic aceste lucruri unii oameni,de ce? pentru ca nu au incredere in ei,s-au ca nu au curajul sa-si deschida sufletul in fata celorlalti,de ce?De ce unii oameni sunt asa de deprimati,de ce?De ce unii cred ca doar altii au probleme de ce?
    Oare voi afla raspunsurile,ideale vreodata……..?

    · link
    • DeaDxCorE^^Scream Rawwwrr

      uite..o sa incerc eu sa spun cate ceva despre ce ai scris.probabil nu sunt eu in masura sa.ti raspund dar incerc chiar daca nu citesti….raspunsul la intrebarea”de ce” nu o vei gasit.este o intrebare simpla dar stii qum e lucrul cel mai simplu este cel mai complex.cat despre oamenii cei “duri”,uneori vor sa isi exprime duritatea ascunzandu.se in fata unei masti.fiecare om este induiosat de un lucru banal dar poate pentru el are o semnificatie enorma.nu vreau sa par gen:hai frate ma lasi q filozofiile tale.pur si simplu asta cred.si poate cred gresit dar undeva stiu k am dreptate.pentru ca fiecare e unic si nu toti gandim la fel.pentru ca orcat ai incerca sa schimbi pe cineva q siguranta nu vei reusi tu,asta depinde numai de el daca isi doreste.pentru ca totul pare imposibil dar este posibil daca vrei.pentru ca as vrea id.ul tau:))si pentru ca te pup:* raspunsul ideal doar tu poti sa til dai:P..huguiala>:D<

      · link
    • brock

      i’m new here so , hello everybody…….
      ….inca din primele randuri am sa evidentiez faptul ca nu vreau sa se aduca la adresa mea insulte sau alte chesti in genu’……inca prelungesc continuarea primului rand , fiti intelegatori si realisti….atat va cer….
      Am sa pun o intrebare special numai pentru emo_boy_06. Nu ma intelege gresit , ceea ce va urma sa citesti nu e o corectare , nu e o insulta , nu e o rautate , nu e o smecherie , nu e o farsa , nu e o despteciune din partea mea , e doar o intrebare : DE CE EMO ? si DE CE sa nu cauti raspunsurile ??? (sa privim in detaliu si foarte realist aceasta “imagine”) Si intrebarile tale , unele dintre ele sunt chiar cu raspuns concret. Nu lua ca pe un exemplu din partea mea , priveste ca pe o reamintire. Your questions : De ce unii oameni zic ca dincolo de nori se ascunde cate ceva,de ce ? , my answer : Fiinca acei oameni nu uita sa SPERE.

      De ce unii oameni zic ca dincolo de nori sunt doar furtuni si vijelii de ce?
      Fiinca acei oameni care si-au consumat viata in curvie , pacat , pierzanie , ademeniri au uitat de Dumnezeu si de bunatatea Lui si ratacesc ca niste orbi si surzi prin lume. Au uitat ca au facut rau , ca au curvit si atunci zic DE CE mi se intampla toate astea ?

      .De ce unii oameni zic ca cerul fara soare nu poate traii,de ce unii oameni zic ca pamantul fara ploaie poate murii,de ce?
      Nu e o intreabare la baza caruia sta multa filozofie , totul se refera la ciclul vietii. (acum o sa-mi spune-ti ca e o intreabare cu o latura metaforica , si daca ar fi si asa (zic “si asa” caci nu ai fost exact cu intreabarea pusa de tine emo_boy_06 si nu stiu ce sens are dar orientandu-ma dupa celelalte intrebari are un sens metaforic). Daca are sens metaforic totul sta la baza Sperantei (in legatura cu lumina soarelui) si la puritatea Bunatatii (caci apa de ploaie e o binecuvantare si un blestem pentru cei ce au facut rau dar putini isi dau seama)

      De ce unii oameni sunt bogati iar altii sunt saraci,de ce?
      Fiinca asa le-a fost tiparit de cuvantul Domnului sa fie. Sa sti ca saraci sunt bogati si bogatii sunt saraci.

      De ce unii oameni pot fi buni iar altii rai,de ce?
      Aici ai zis “pot”. Sunt buni fiinca asculta si doresc sa fie asa acei oameni si sunt rai fiinca nu asculta si asa vor sa fie acei oameni. Aici ai dat chiar tu raspunsul , ai zis “pot”. Gandeste-te si tu !!!

      ?De ce unii oameni au puterea de a lupta,de ce?
      Fiinca acei oameni nu si-au pierdut speranta si lupta pentru ceva mai bun si sa sti ca exista mai bun dar pana acolo e drum lung , dificil dar si simplu.
      Dificil cand incepi sa te indoiesti , simplu cand ai incredere. Priviti in detaliu raspunsu meu caci daca ar fi sa scriu as scrie romane neterminate !

      de ce unii oameni renunta asa usor la viata,de ce?
      S-au lasat pacaliti de lucrurile marunte si nu si-au sadit samanta in speranta.

      De ce unii oameni sunt deschisi iar altii sunt inchisi si deprimati si gandesc doar negativ de ce?
      Sunt deschisi fiinca se iubesc pe ei si ce este in jur , iubesc totul chiar daca exista defecte , IUBESC , pur si simplu IUBESC (cu adevarat)
      Sunt deprimati fiinca nu stiu sa iubeasca si sunt iubiti , sunt deprimati ca nu stiu sa foloseasca cuvintele cand au un vocabular bogat , deprimati ca asa vor ei. Pentru mine (si ar fi bine sa fie si in cazul celorlalti , AM ZIS , AR FI BINE , nu deduceti nimic de la voi, va rog) nu exista deprimare , deprimare e o scuza inventata de om , la fel cum a inventat si NOROCUL si GHINIONUL , nu exista asa ceva , totul are legatura cu pierzania omului si conducerea lui cu “ajutorul” dracilor.

      De ce unii oameni cand merg pe strada se uita la un cersetor ca la un om fara sentimente,de
      (nu toti cersetorii sunt cu adevarat cersetori). Acel om care se uita fara sentimente la acel cersetor atunci el este cersetor. Sti povestea cu Iisus si chipul lui transformat in cersetor ??? daca nu intreaba un preot , el iti va raspunde , si iti va raspunde la toate aceste intrebari pe care le pot numi foarte simple si banale. Nu e o caracterizare , nu e o insulta aceasta afirmatie , e doar un semn de alarma din bunatate din partea mea adresata tuturor , nu numai tie , ci tuturor. Nu ma cred cineva ca iti spun toate astea , deloc , si poate in mintea ta , nu numai in a ta emo_boy_06 , ci in a ta , sunt un om care se da mare. Raspunsul e la inceput , l-am evidentiat in legatura cu smecheria , sper sa va dati seama.

      De ce unii oameni sunt nobili si se uita la un cersetor si dau din bucatele lor de ce?
      Raspunsul la aceasta intrebare e la raspunsul precedent , la fara sentimente fata de cersetor. E doar o piesa de puzzle , doar sa o pune-ti corect si aveti raspunsul.

      De ce unii oameni zic ca si cei saraci sunt oameni si merita orice lucru de pe aceasta lume,de ce?
      Sa fim seriosi , aceasta intrebare e pusa cam fara busola. Pai zi si tu , cei saraci nu sunt tot oameni , nu sunt carne si sange cum esti tu ? Toti meritam orice lucru de pe lume doar atunci cand suntem demni sa il meritam.

      De ce unii oameni se uita la un sarac din scarba,de ce?
      Ai zis bine aici , unii. De ce ? Fiinca nu recunosc ca ei sunt cei saraci in inima lor si cei care sunt saraci sunt bogati in inima lor si de asta le este scarba de cei saraci material. Se uita cu scarba fiinca se oglindesc ei in acei saraci si le este sila de ei , chiar de propria persoana.

      ?De ce unii oameni nu se gandesc ca vorbele suflate fara rost ,fac sa sufere unii oameni,de ce?
      Fiinca nu se aud , de aceea le sufla pe fundal. Daca s-ar auzi pe ei insisi le-ar fi scarba si de faptul ca au tras aer in piept pentru acel cuvant. Nu se gandesc fiinca nu pot gandii caci gandirea lor este la pornografie , la bogatie , la “alimente” stricate si fiinca nu dispun de o viata curata.

      De ce unii oameni viseaza mereu cu ochii deschisi,de ce?
      Viseaza pana se da cu capul de zid. Si daca nu se da o sa se deie cu capul de judecata cea mare si atunci sa il vezi pe acel om care a visat. Daca e un sarac ce a visat e altceva caci a visat dar numai cu gandul la mai bun , nu la mai mult.

      De ce unii oameni sunt sensibili iar altii sunt cu necazurile la pamand,de ce?
      Aici sensibil cu necazurile la pamant se aseamna cat de cat. Sensibilii sunt acei oameni care fac bine , pun suflet in ceea ce zic si fac , sunt sensibili. Ai inteles unde am batut nu ???
      Cum am mai zis , cand esti cu necazurile la pamant asa ti-a fost dat sa fie. Exista mai multe radacini ale necazurilor. De ex: Ascendentii (caci noi suntem descendenti :D ) au avut legaturi diavolesti , au facut fel si fel de lucruri si descendenti platesc. Mai este ca ei au facut anumite lucruri fara cap si platesc. Trage si tu concluzi ca nu e greu !!!

      De ce unii oameni au incredere in Dumnezeu,de ce?iar unii oamenii nu cred in Dumnezeu,de ce?
      Oamenii care cred in Dumnezeu sunt oamenii care au o viata linistita , calma , fara certuri , in post si rugaciune. Ei cred in Dumnezeu fiinca stiu ca acolo , in ceruri se afla Raiul. Cum poti crede in ceva ce nu vezi ? Vezi , vezi in fiecare zi creatia Domnului dar putini isi dau seama. Acea pasare ce zboara pe cer , acea floare , acel copac , acel OM , totul sta in mainile Domnului. Tot ce privesti privesti creatia Sa. De acea oameni care cred in Dumnezeu si-au dat seama de aceste lucruri.
      Oamenii care nu cred in Dumnezeu au o denumire , o sti sigur , nu ti-o zic ca te-as insulta. Nu cred caci ei vor sa se creada mai inteligenti decat toti , mai inteligenti decat Creatorul. Se indoiesc de Dumnezeu caci se cred purtatorii puterii absolute. Fereasca Doamne Doamne aceste ganduri , mai ales aceste picaje extreme.

      De ce unii oameni zic ca Dumnezeu e de vina pentru tot cea ce li se intampla lor,de ce?
      Te intreb eu pe tine , chiar de ce ? Nu inteleg ceva , cum de nu poti vedea acest raspuns ? Scuza-ma dar este o intrebare cu care ti-ai face o imagine nu prea placuta ochiului. Dumnezeu ne incearca fiecarui om credinta sa prin diferite cai , si asa omul este surprins de moment si da vina. Ce usor e sa dai vina il loc sa rezolvi problema sau situatia care ti se “adreseaza”.

      De ce unii oameni,nu-si deschid ochii cu adevarat,de ce?.
      Fiinca mintea lor sta tot timpul altundeva. Ei nu se concentreaza asupra lucrurilor cu adevarat importante , ei se gandesc la smiorcaieli si alte chesti care nu au deloc valoare. Nu au puterea necesara pentru a deschide ochii fiinca in primul rand nu cer sa fie ajutati (in prima faza de catre Dumnezeu si in a doua faza de catre persoanele apropiate) si tot la primul rand stau cu mana in san si nu fac nimc pentru a primi putere de a realiza. Sunt puturosi , asta e adevarul , lenea !!!!

      De ce unii oameni cand au necazuri privesc spre cerul plin cu nori si spera sa treaca mai usor de necazuri,de ce?
      Asa de simplu este. Isi pastreaza SPERANTA vie ca totul sa treaca cu bine. Si sa sti ca acesti oameni intotdeauna vor iesi invingatori in viata.

      De ce unii oameni inloc sa inteleaga aceste lucruri isi bat joc de unii oameni care sufera , de ce?
      Care lucruri ? Fi mai explicit. Eu cred ca Emo ca despre asta e vorba pe acest blog. Eu am sa ma adresez subiectelor legate de acest gen , de batjocorii. Isi bat joc fiinca sunt oameni slabi , nu au omenie cum se mai spune , vor sa se simta mai presus si mai destepti. Sa sti ca daca isi bat joc nu devin mai destepti sau mai presus. Deloc. Din contra. Devin mai rataciti decat au fost.

      De ce unii oameni sunt atat de sensibili si plang,de ce?
      Fiinca asa sunt ei , asa i-a lasat Domnul. Si sa sti ca acest raspuns nu are nici o legatura cu emo. Deloc. Cum am mai zis mai sus , printre raspunsurile mele se afla aceasta afirmatie ca sa nu deduceti de la voi nimic , va rog. Va rog din nou.

      De ce unii oameni sunt ambitiosi si indiferenti de aceasta lume,de ce?
      Sunt ambitiosi fiinca s-au acceptat asa cum sunt , au inteles sensul vietii. Care este sensul vietii ? Sensul vieti , in opinia mea este acesta , suntem pe aceasta lume sa il slujim pe Dumnezeu. Alta parerea nu am. In fine , sa nu ne deviem de la intrebare :) . Indiferenti pentru ca nu au cautat indeajuns incat sa fie siguri pe ei. Mai au de facut un pas si au reusit si ei.

      De ce unii oameni zic ca unii oameni sunt nebuni sau drogati pentru ca gandesc negativ,de ce?
      Acei oameni zic ce vad si aud. Zic despre ceilalti ca sunt drogati fiinca chiar se drogheaza , zic despre ceilalti ca sunt nebunii fiinca chiar sunt. Sa fim seriosi , un nebun poate fi constient de ceea ce face ??? Normal ca nu poate fi. Unui nebun nu ii poti spune ca gandeste negativ pentru ca e nebun , nu poate face diferenta dintre bine si rau. Un drogat in faza in care e amortit rau poate gandi limpede ??? Normal ca nu poate. Nebunii fac parte din alt univers , pentru ei Dumnezeu are alta judecata. Deci ei sunt exclusi din orice discutie. Drogatii se drogheaza fiinca ei i-au permis raului sa le conduca sufletul si asa ajung la ganduri negative ca drogul. Nu altcineva i-a indemnat la drog ci numai ei. Cum se face cand se apuca cand un prieten ii pune droguri in bautura fara sa stie ? Tot din cauza lui prieteni lui i-au pus in bautura drog caci din cauza pacatelor ele se intorc prin intermediul prietenilor spre sursa pacatelor. Ganditi-va si voi !!!

      De ce unii oameni vorbesc orice,de ce?
      Te rog sa ma lamuresti cu aceasta intrebare. Ce este aceasta intrebare , un pion mutat inainte cu o patratea ??? Normal ca oameni vorbesc despre orice , e si normal. Este vreo problema daca vorbesc despre iad , rai , masini , pasari , copaci , univers , galaxii , fotbal , hanbal , bancuri , binoclu , barci , scoici , droguri , case in constructi , salvarea animalelor pe cale de disparitie , protejarea mediului si asa mai departe. Doar uni vorbesc ???. Nu cred , toti au vorbit putin din fiecare. Desigur , subiecte care sunt mai des intalnite pe strada sa zic asa. Daca nu s-ar vorbii despre protejarea mediului , lumea ar sti ce se-ntampla cu Terra ? Daca nu s-ar vorbii despre BTS (boli prin trasmitere sexuala) ar sti de ce mor atatia oameni ? Daca nu s-ar vorbii despre tornade oameni ar sti cum sa se fereasca si adaposteasca de ele ? NU AR STI. Nu ai cum sa sti de aceea se discuta si se dezbat multe , pentru a fi la curent civilizatia cu tot.

      ?De ce unii oameni tin in ei ceea ce ii deprima,de ce?
      Pentru ca le este frica sa fie sinceri cu ei in primul rand. Le este frica (frica de tine este cea mai mare greseala ) de ei fiinca nu stiu cum sa actioneze rational in anumite momente de surprindere si atunci se inchid in ei. De ce le este frica ? De nimc , aici e problema , de nimic dar ei cred ca e ceva si atunci se amagesc singuri cu nimic. Aici are legatura cu subiectul de mai sus , cu toate discutile purtate de oameni. Trebuie sa se lase inteles si ajutat acel om care tine in el anumite lucruri si dupa acea sa vorbeasca despre ele ca sa se poate elibara de toata presiunea.

      De ce unii oameni pot sa se deschida celorlalti,de ce?
      Fiinca converseaza mult , se instaleaza increderea si atunci se discuta subiecte mai intime si pentru ca simt ca trebuie sa se deschida , sa aiba incredere. E asa de greu de rasuns ???

      De ce unii oameni nu fac acest lucru,de ce?
      Este exact contrariul raspunsului pe care l-am postat mai sus la subiectul cu de ce unii oameni pot sa se deschida celorlalti.

      De ce unii oameni sunt iubiti,de ce?
      Sunt iubiti pentru ca au invatat ca pentru a putea iubii trebuie sa te iubesti prima oara pe tine dupaia pe ceilalti. Nu poti spune ca iubesti daca nu te iubesti. Nu trebuie sa existe cuvantul “unii” dar din pacate exista dar nu in numar foarte mare de cazuri caci chiar si celor saraci lipiti de pamant le ramane iubirea cu care se iubesc.

      De ce unii oameni zic ca iubirea e o prostie,de ce?
      Pentru ca nu se iubesc pe ei si vor sa iubeasca si atunci primesc o palma de la viata ca sa ii trezeasca la realitate ca sa le deschida ochii ca nu poti iubii pe cineva daca nu te iubesti. Multi , toti am facut greseala asta , inclusiv eu , cand suferim dupa o despartire de iubit/iubita spunem ca suferim din dragioste. FLAS. Nu e asa caci acolo unde e dragoste nu suferi , cand suferi suferi pentru ca acolo nu e dragoste. Un pic am detasat de la iubire la dragoste , de la subiect pe scurt. Daca greseala nu o vezi viata iti da palme in continuare pentru a realiza acest lucru.

      De ce zic aceste lucruri unii oameni,de ce?
      Cum am mai zis , nu se iubesc pe ei si nu pot vedea iubirea in forma ei pura. Si iubirea nu consta numai intre parteneri. Iubirea este de multe feluri. Iubire fata de animale , etc. Ganditi-va si voi si nu faceti confuzii intre iubire si dragoste , atentie mare!!!

      pentru ca nu au incredere in ei,s-au ca nu au curajul sa-si deschida sufletul in fata celorlalti,de ce?
      Daca nu te poti iubii pe tine nu poti dobandii aceste calitati ca increderea , curaj , intelepciune , atentie etc. Dupa ce ai invatat sa te accepti vei invata sa ai incredere in tine asa cum ai invatat sa te accepti si asa mai departe. Toate se leaga ca zalele de la lant.

      De ce unii oameni sunt asa de deprimati,de ce?
      Sunt in halul acela pentru ca nu vor sa lupte , sa tina piept vietii si se lasa in voia sortii si spun fie ce o fi. Asta e complet gresit. Nu asa se procedeaza. Trebuie sa faca tot ce le sta in putinta sa nu devina una cu pamantu’ , sa invete sa lupte ca un adevarat luptator. Cheia vietii. Hotararea , curajul de a lupta si a tine piept la orice rautate a vietii , iubirea , etc.

      De ce unii cred ca doar altii au probleme de ce?
      Fiinca ei nu se uita la ei savada ce probleme au. Daca te uiti la cineva imediat vezi ce probleme sau defecte are , daca o familie se cearta imediat cu gandul si gura sarim sa zicem ce probleme au dar daca ne uitam la noi , oare nu avem si noi defecte , oare noi nu avem probleme. Putina lume se analizeaza pe ea. Toti vad la alti probleme dar la ei deloc. Asta e de rau , asa se duce de rapa toata omenirea asta. Pacat , mare pacat.

      Oare voi afla raspunsurile,ideale vreodata……..?
      emo_boy_06 , nu stiu ce cauti sau nu cauti dar sigur nu ai cautat deloc raspunsurile la aceste intrebari. Foarte rau !!! Nu imi vine sa cred cata lume ti-a sustinut intrebarile fara sa le dezbata putin. Nu ma intelegi gresit , nici unul dintre voi dar unde va era gandul cand ati citit aceste intrebari ??? Nu-mi spune-ti mie , ci voua. Fiti sinceri cu voi si explorati-va personalitatea. Din nou , aduc in discutie acest fapt , nu ma judeca-ti gresit , nu ma catalogati ca un om care se da mare si tare , nu ma insultati , nu ma ironizati , nu ma luati peste picior caci eu nu din rautate am spus ce am spus aici , ci din bunatate si dragoste , sunt idei ca ale voastre , sunt scrise si postate , aici , pe site intr-un chenar. Nu e filozofie , nu e nimc iesit din comun , sunt cuvinte scrise de mine si citite de voi , cu ajutorul lor eu socializez cu voi , asa cum ati facut si faceti in continuare si voi cu mine. Scrieti eu citesc si in acelasi timp eu socializez cu voi.
      Nu va iau peste picior , doamne fereste , nici nu as indraznii si gandii la asa ceva. Tot ce vreau e ca sa intelegeti tot ce am scris , pana acum , la ora asta , 2:50 noaptea , timp de 5 ore. Doar intelegere si un pic de rabdare.
      emo_boy_06 , daca te-am facut sa te simti ofensat imi cer mii de scuze dar nu asta imi este intia , am spus si la inceput o spun si acum , la sfarsit. Sper sa intelegeti. Totul e scris pe tema realistica a vietii. Inainte sa inchei , nu e nimic obijnuit in tot ce am zis , totul este perfect normal. Sper sa intelegeti. Am sa inchei. Sunteti de treaba aici pe site , am vazut ca va sustineti ideiile reciproc si asta e bine. Sper sa ma primiti si pe mine printre voi.
      Hai salut !!! Ne mai auzim pe aici , pe ‘colo !!!

      cya

      · link
  • sweetie_yo307

    Ce ai scris este extrem de profund si dragutz….:P imi place fff mult…:*:*:*>:D<

    · link
  • madalinu-tz

    @emo_boy_06….este sooper:D
    bravo tzie:D…din pacate sunt unele intrebari la care pb ca nu vom putea raspunde niciodata:(:*:*

    · link
  • FucK THIs Life

    @@emo_boy_06…

    thoamnee… ce thare e:X:X…bravo..

    imi place muult d tot..:)

    · link
  • FucK THIs Life

    app.. yo-s i love EMO boys..:D…

    · link
  • yo_asasinu15

    :)))tot aja at`i ramas…:))

    · link
  • emo_boy_06

    Luzzy all:-*chiar ma bucur ca va place povestea care am scris-o eu:X:X:X.Iar yo_asasinu15 ce vrei sa spui tot aja at-i ramas?adica fi mai explicid sa inteleaga oricine ca eu unu nu inteleg ca is blond:))

    · link
  • aDaa !! ;X

    buaY “madalinu-tz” mC muLt pt sfaT :*. . .si BvO tiE “emo_boy_06″. . .e cHiaR fT frUmoaSa poVesTea ta:X

    · link
  • yo_asasinu15

    yo sunt de mult pe blogu asta nu a mai dat com…dor am citit ce mai vb voii si tot va cerati…:D:D

    · link
  • madalinu-tz

    @yo_asasinu15-ti se pare tie ca se cearta cineva pe aici?pt prima data in ceva timp este liniste:))))

    · link
  • dark girl

    Parca ceva s-a mai calmat pe aici decand nu am mai intrat…da se pare ca e cam liniste…:D si asta e bine…Dar e liniste aici…in lumea reala e un adevarat haos..si oare…cand va veni clipa in care toti ne vom accepta reciproc fara sa analizam atet fiecare pas si greseala a celor din jurul nostru??raspunsul e nicodata pt ca mereu se va gasi o persoana care s nu aiba acceasi opinie…Cel putin e bine ca aici e linite si pace..imi era dor de voi…:-D dar doar de voi nu si de certuri…:D pooop allz :*:*:*:*:*:*

    · link
  • emo_boy_06

    Brock am incercat sa aflu raspunsurile ideale dar nimeni nu stie sa-mi dea raspunsurile perfecte

    · link
  • brock

    …..emo_boy_06 , alte raspunsuri mai potrivite ca pe cele care le-am dat , avand ca tema relitatea vietii si legatura spirituala cu biserica nu exista….Daca este ceva care sa poata sa contrazica spusele bisericii argumenteaza…..Asa , sa exercit o mica atentie asupra cuvintelor pe care le-ai spus….Raspunsurile Ideale ????….Deci pentru tine, sa inteleg ca nu exista Creatorul , Dumnezeu sa fiu mai explicit…. Un raspuns mai concret si potrivit pentru intrebarile tale (sa fiu sincer , nu au fost intrebari deloc “dificile” si filozofice asa cum ai vrut tu sa fie. Am vazut la unii o reacite emotionala pentru intrebarile tale….De ce ???…Pentru ca nu sunt deloc emotionale….Sunt simple intrebari puse de fiecare individ din civilizatie in fiecare zi…..Este normal sa existe aceste intrebari….Si nu mi se pare normal sa postezi intrebari al caror raspuns este atat de usor de indentificat…

    Am de facut o mica observatie la raspunsurile pe care le-am dat, unele cuvinte au o lipsa mica si am uitat sa mai pun “si” , “nu” , “da” etc. Scuzati-mi greselile. Ms. :)

    Sa revenim la ale noastre. Nu ma intelegeti gresit , repet de mii de ori caci multe persoane mi-au adus , sa spun asa , un fel de insulte la adresa mea. Va cer doar sa fiti intelegatori. Ms :)

    Cele mai potrivite raspunsuri le gasesti la un preot. Sti ce este preotul nu ? Este omul lui Dumnezeu , El prin preot vorbeste. Eu ti-am raspuns la aceste intrebari cu raspunsurile preotului. Fara frica si rusine , intreba preotii , sau calugarii si ei iti vor raspunde cu cea mai mare caldura. Crede-ma !!! o spun din propria experienta. Sper sa ma intelegi cu toate raspunsurile mele si toata filozofia mea. Iti multumesc ca ai acordat din timpul tau citindu-mi raspunsurile. Ma duc ca sunt la scoala , la ora de Tic si nu mai am timp. Cya’. Cheers !!!

    · link
  • brock

    ….am sa rezum totul din raspunsul meu pe care l-am afisat mai devreme sa intelegi pe scurt ceea ce am vrut sa spun…..Daca “nimeni” (exista acel cineva dar imediat vei citi) nu iti poate oferi raspunsurile perfecte , apeleaza la Dumnezeu sa iti lumineze mintea si sufletul……Dar ca sa incepi acest drum al cunoasterii {nu doar de dragul de a afla doar niste raspunsuri ci sa te dedici cat de cat Bisericii (cand zic Bisericii ma refer la toata sfera Bisericii, adica rugaciune , post , canoane s.a.m.d}. Daca vei cauta undeva mai adanc atunci nu mai e de joaca (nu e de joaca nimic dar intelegi de ce am zis joaca ) caci sunt chestii care putini sunt apti sa le stie……Asta depinde de tine….Cu bine…:)…..Cheers…

    · link
  • kr1sty

    ce sa zik …..:P In primul rand luv EMO-Kid’s ……shi imi palce siteul … nu am citit chiar toate com-urile .. dar in mare miam facut o parere despre acest site :P …. din kate am citit mai sus … au fost shi skandaluri shi etc…. cel mai bn e in linishte .. shi fara certuri se poate rezolva tot … brok …. am o intrebare la tine … sa nu o iei ”in nume de rau sau chiesti dastea” dar din kate am citit eu in com-urile lasate de tine… mi se pare k eshti un om kare shtie ce e aia dumnezeu shi intelege multe chiesti ..nu ar trebui sa fi chiar asha destins in legatura cu ce spui…inceark sa prescurtezi cuvintele tale… am vazut ce potzi .. (prarerea mea este k esty destul de slim) shi ink o intrebbare pt tine brok .. eshty EMO ??:D bft la totzy :*:*:*

    · link
  • brock

    …..ola kr1sty…….ok…….voi fi mult mai scurt si la subiect in legatura cu ceea ce am de zis….nu voi mai explora atat de mult spatiul cuvintelor…..:)..thx……

    …..dap ,asa e mai bine , fara certuri….certurile sunt betia mintii….nu mai realizezi ce spui in momente de cearta….:)

    …kr1sty , intrebarea ta in legatura cu emo…..nu , nu sunt…..pentru mine emo nu exista…..emo e un cuvant cam urat sa zic asa al sinonimului emotional(chiar daca inseamna unul si acelasi lucru, emo cu emotional , emo , aceasta prescurtare mi se pare o insulta a cuvantului real emotional) sau sensibilitate sentimentala (eu pe cea de-a doua varianta o accept caci e un cuvant mai expresiv si mai potrivit (asta din punctul meu de vedere)…..nu ma recunosc ca fiind un emo ci o persoana cu o sensibilitate putin mai crescuta….sunt mai sufletist…:). Pentru mine , sa fii emotional inseamna sa fi un om cu suflet deschis si bun , sentimental si nu slab , depresiv si nu trist. Cum am mai zis la unele commentri de-ale mele , de ce emotional ?(aici avand sensul de a fi trist , vezi viata in negru si alte chesti’n genu care defapt nu au rost). Este doar un comportament imaginar , in mintea celor care se numesc emotional si care nu vor sa se lupte cu viata. Este doar o pierdere de vreme sa stai si sa zici ..aaaaaaa , o lama ceva ???(stiu ca asta vad toti oameni {nu toti oameni chiar daca am zis toti} , lame si alte chesti dar o zic ca sa arate ca nu fac bine persoanele emotive(aici avand sensul de emotiv, cu chesti negative , stiti voi :P) ceea ce fac, chiar daca o fac intr-un mod amar, o fac pentru indreptarea acelor persoane caci sistemul din romania nu face nimic asa ca civilizatia reactioneaza)….deci e pur si simplu stupida situatia emo….pierzi timpul asteptand ca cineva sa te placa , sa iti pice marul in gura (adica sa astepti ca viata sa fie toata ziua roz).Niciodata viata nu va avea momente tot timpul roz , ci si negre , dar sa stai toata ziua cu tampenile alea imaginare fara sa lupti pentru clipele de fericire e aiureah rau , arati ca un parazit al societatii. Ganditi-va si voi !!!!!

    Iara m-am lungit…Imi pare rau dar vreau sa fiu inteles pe deplin….De aceea fac “mici” descrieri. :D. slim dar nu atat de slim..:D..cheers

    · link
  • emo_boy_06

    Brock vreau sa-ti zic ca pt mine nu exista multe lucruri si anume:prietenie,iubire,dragoste,sinceritate,incredere,oameni,Dumnezeu si Satana.Vreau sa-ti zic ca eu nu am incredere in lucrurile astea si crede-ma ca vb foarte serios :X:X:X bft all si aveti grija de voi:-*

    · link
  • emo_boy_06

    Pt mine oamenii simbolizeaza dezamagire,lacrimi,tristete si suferinta,iar lumea o vad in alb si negru,pt mine alb simbolizeaza speranta si iluzie,iar negru zimbolizeaza pt mine,raza de soare,muzica,arta,filozofie,tradare moarte,melancolie.Tot ce vad si ce ma inconjoara e mort asupra mea.Si asa va fi mereu :X:X:X:X

    · link
  • brock

    emo boy , o singura intrebare pentru toate astea. De ce ??? (si aceasta intrebare nu e la fel la si celelalte pe care l-ai pus tu pentru ca in primul rand intrebarea este legata de despre tine {caci in intrebarile tale de mai sus erau adresate omenirii in general} si in al doilea rand pentru ca nu e asa chiar cum zici in comentarile tale). doar raspunde , de ce ???

    · link
  • brock

    scuzati-mi greselile de exprimare si ortografie dar sunt asa de obosit incat ma chinui sa vad si tastez tastele….:)).am avut o zi plina……:)…conduce-ti cu bine …:P

    · link
  • emo_boy_06

    Brock asa vad eu viata si nu se va schimba never:(pt me totul va fi ca inainte:X

    · link
  • brock

    da , am inteles dar de ce ??? intrebarea se adreseaza emotilor tale….de ce vezi in oameni dezamagire si celelalte lucruri ??

    · link
  • emo_boy_06

    Brock Din singuru fapt ca pe mine toti oamenii mau dezamagit si asta simt pt oameni dezamagire,tristete si suferinta:((

    · link
  • brock

    …..Te-au dezamagit…Am inteles…..Acum sa fim serios , chiar toti ???(intelegand ca intra si parinti , frati , neamuri , matuse etc. in aceasta categorie , in dezamagirea ta). . .???…..Nu ti-ai pus intrebarea ca poate exista si la tine o problema de se-ntampla toate astea.???…..Fi sincer cu tine si analizeaza-te……Poate vei descoperii lucruri la care nici nu te-ai fi gandit ca exista propriei persoane(sti la ce ma refer?ca si tu poti fi tristete pentru cineva , si tu poti fi suferinta si de aia iti spun sa iti analizezi inima si daca esti nedrept sa te indrepti si sa fi fericire)…….Sfatul meu ramane sa incepi sa te vezi prima oara pe tine dupa care sa vezi oameni cum sunt caci nu sunt chiar asa cum zici , dezamagire , suferinta , tristete……Multi vad pe alti cum sunt dar pe ei deloc…….E o greseala des intalnita (si la mine am intalnit-o sa fiu sincer dar m-am corectat , m-am indreptat si mi-am dat seama ca jumatate din vina o purtam chiar eu , persoana mea)…..Si o greseala la fel de des intalnita ca nu e indreptata…..Recomandarea mea ramanea aceasta : analizeaza-ti inima…..Fi sincer….Si iubeste-ti apropele…..

    · link
  • emo_boy_06

    Plang,spunandu-mi oare de ce mai traiesc?oare de ce trebuie sa fie lumea impotriva mea si imi vrea doar raul,plang,stau si ma gandesc la trecut,plang tot mai mult si iara-si plang…ma intreb oare viata asta de ce e asa de cruda?dar tot stau si plang neincetat,sperand la o lume mai buna dar in zadar.Timpul asa de greu trece,ca fiecare secunda,minut,ora,zi si an ma gandesc la tine plangand.Incerc sa privesc inainte dar nu pot,sa privesc inainte,deoarece gandul imi sta tot la trecut si nu inteleg de ce?plang sa uit de tine si sa uit de tot dar nu pot e ca si imposibil.Simt ca lumea are ceva cu mine si nu vrea sa-mi dea pace nici cum,incerc sa trec mai departe,dar toti m-au parasit, ma simt ca un avion prabusit intr-o prapastie,timpul trece dar in zadar…sunt pierdut printre lacrimi…tot plang…nu am liniste si de nimic nu am parte,cu ce sunt vinovat?oare cu ce am gresit de sunt asa de chinuit?plang…Dumnezeule te rog ajuta-ma sa mor,sa nu mai fiu chinuit sa fiu si eu un inger pazitor sa veghez lumea de acolo de sus,sa stiu ca nu mai am nimic lasat pe pamant,plang…plang…plang dar in zadar.Simt ca tot ce ma inconjoara imi vrea rau,dar nu inteleg de ce.Poate timpul ma va ajuta sa nu mai plang si sa fiu un inger sau cel putin sa nu fiu singur pe aceasta lume plina de mister si plina cu oameni fara sentimente,dar tot stau si iara-si plang…plang…plang…ma simt foarte abandonat,plang si suspin dar din pacate trebuie sa accept realitatea si sa imi traiesc viata,dar tot stau si plang…plang stiind ca maine e o noua zi si am sa fiu tot singur si nu inteleg de ce toti ma parasesc.Oare cu ce am gresit?sa plang intr-una.Dumnezeule te rog ajuta-ma sa mor asa e cel mai bine,rugandu-ma plang spunandu-mi Dumnezeule ia-ma la tine,m-am saturat de viata pe care o duc,vreau la tine sus in ceruri asa cred ca cel mai bine,dar tot stau si plang…plang…plang…plang…stiind ca ma rog ca sa mor dar in zadar sunt tot singur si plang.

    · link
  • emo_boy_06

    Brock stiu de ce lumea ma parasit pt ca nu iau in seama ceea ce zik si eu nu apreciez pe nimeni,pt ca nici eu la randul meu nu sunt apreciat,eu raspund la oricine pe aceasi moneda.

    · link
  • brock

    Sa inteleg din comentariul tau , cel cu lacrimile ca ai fost sincer….Nu era nevoie sa fi sincer aici…..Ci acolo , in inima ta…..Nu sunt deloc de acord cu moartea pe care ti-o doresti caci nu e normal deloc acest lucru….Si nu ai cum sa ajungi acolo , sus in ceruri dorindu-ti moartea….Ca sa ajungi acolo este nevoie de un efort…..Cum am mai zis , Dumnezeu ne incearca…..Nu privi in trecut , nu are rost….Ce a trecut trecut ramane…..Nu stiu daca gresesc sau nu dar cred ca tu nu vrei sa accepti ceva de vezi lumea din acest unghi “gresit”….Aici gresesti iara…..Nu plati cu moneda furata ,ci cu moneda dreapta , cea castigata corect…..Daca cineva iti face rau , tu fa-i bine , daca cineva iti raspunde/vorbeste murdar , raspunde-i/vorbeste-i cu calm , caldura , iubire……Cum am mai zis , e ceva ce nu accepti si ai impresia ca toti te ataca…..Fi sincer cu tine , o mai zic acum si o voi mai zice de mii de ori pana iti vei da seama….Intentia mea nu este una de rautate…..Sa nu ma privesti ca pe o piedica in gandirea ta…..Ci ca pe o atentionare…..

    · link
  • emo_boy_06

    Brock merci mult pt sfaturi esti unica pers.de pe acest blog care incearca sa ma ajute cat de cat…eu imi imaginez moartea ca pe un vis frumos si etern.Si pe mine daca ma critica careva,sau ma injura,sau vrea sa ma bata etc. ii tratez cu indiferenta pt ca indiferenta doare cel mai tare:X:X:X,si nu pot sa nu ma gandesc la trecut si la clipele de cosmar din viata mea,crede-ma ca vreau sa uit si incerc dar momentan nu pot nici cum:((stiu ca nu exista nu pot sau nu vreau,dar ata ete accept realitatea cu parere de rau:((sper sa trec cu bine peste momentele astea foarte dificile din viata mea:((ai grija de tine brock noroc si sanatate tie si familiei si sper sa ne mai auzim.

    · link
  • brock

    ….Nu stiu ce sa zic…M-ai luat pe neasteptate….:)…Pe mine m-a invatat profesoara de logica sa rezolv prima oara problemele cele mici , care sunt mai usor de abordat…..Si mai usor de rezolvat…..In plus , asa te pregatesti de problemele mai mari….Ai putea trata in acest fel aceste cosmaruri….Moartea intradevar , este ceva firesc caci daca nu am murii , noi oamenii nu ar murii nici pacatul…..Dar lasa moartea sa fie asa cum e ea , in forma in care se afla…Nu are rost sa adaugam cuvinte care sa contureze moartea intr-un mod deosebit….Sa lasam lucrurile asa cum sunt ele…..Vei reusi cu siguranta sa treci peste si vei vedea cat de mult te-au intarit aceste momente…..Straduieste-te cat poti de mult sa treci peste si sa iesi invingator….Vei vedea ce tarie de caracter , ce putere vei dobandii si cata rabdare vei avea in viitor….Ms mult….Ai si u grija de tine si dale-n peste de aceste “insulte” ale vietii , treci peste ele , infrunta-le……Nu merita sa te lasi condus de ele…..Niciodata….Ne vom mai auzi , cu siguranta….:D….Sanatate si tie si tuturor celor dragi…..

    · link

Reactii pe bloguri

  1. » Atitudinea emo | de ce? Blog |
    8 februarie 2007
  2. Mici schimbari | de ce? blog
    23 iunie 2007
  3. VIP-urile saptamanii | de ce? blog
    27 august 2007
  4. Emo - ticon - Dida`s blog
    7 septembrie 2007
  5. Hi5 - gagici noi | de ce? blog
    26 ianuarie 2008
  6. 4 schimbari de pluginuri | de ce? blog
    18 februarie 2008
  7. Emo vs. Minimalisti | de ce? blog
    28 martie 2008
  8. Cel mai comentat articol de blog romanesc… | [alex brie . net]
    7 aprilie 2008
  9. deceblog: record national la numarul de comentarii | Kapra's blog
    17 aprilie 2008
  10. Cele mai comentate posturi din blogosfera | FocusBlog
    30 iunie 2008
  11. Cum sa Emo? [Mic studiu comparativ] | Gogosfera
    11 septembrie 2008