Home / Ganduri / “Vreau sa ma sinucid”

“Vreau sa ma sinucid”

27 February 2007 4:28

Vorbeam cu iubita mea chiar zilele trecute despre o prietena de-a ei care a vrut sa se sinucida. Cum vine aia ca “a vrut”? Am intrebat in stilu-mi caracteristic “Si totusi, ce a impiedicat-o sa incerce macar sa se sinucida, daca parintii nu erau acasa, telefonul taiat si mobilul inchis, ea fiind in mijlocul depresiei adolescentine?” Pai nu a avut curaj….

Aha, deci asa sta treaba? “Transmite-i din partea mea ca e o proasta”. Asa ii vad pe oamenii astia. Prosti. E vorba doar de atentia pe care o vor/doresc/dupa care tanjesc, pana la urma. Ameninta cu sinuciderea ca sa se simta mai importanti si bagati in seama. Sunt la fel ca si cei care vor sa se arunce de pe bloc pentru ca nu au bani sa plateasca apa rece la baie. Din cand in cand se mai gaseste cate unul mai curajos si chiar sare, dar o face prost, pentru ca intentia e proasta si punerea in practica la fel. Sare si isi rupe un picior, apoi sta 3 luni in ghips injurand de mama focului faptul ca doar s-a facut de ras si tot nu are bani sa-si ia “Polar” sau “Saniuta”. E o totala prostie. Macar daca si-ar ameninta familia ca daca nu-i da bani.. etc. Dar nu asa.

Sinucigasii (potentialii sinucigasi), daca ar fi destepti si ar avea idee de ce anume vor, s-ar sinucide repede, fara atat tam-tam. Nu dau eu informatii cum te poti sinucide rapid si sigur, se gasesc pe net. Marea parte a celor care nu doar ameninta, ci si incearca, sfarsesc cu cate un picior rupt, cap spart sau diverse alte prostii. Practic “nu reusesc” sa ajunga la un final onorabil. Problema e ca nu vor cu adevarat sau sunt prea prosti sa duca ceva la bun sfarsit.

Am un prieten care a vrut sa se spanzure de lustra, alta modalitate mai simpatica nu a gasit. Tipul si-a uns bine franghia, cum citise undeva, dar nu a luat in calcul ca are 80 de kg si s-ar putea sa nu-l tina. Eh, in prima faza se parea ca a reusit, dar dupa vreo 30 de secunde de zbatut s-a trezit cu jumatate de tencuiala de pe tavan si cu lustra in cap. A avut si fracturi de coaste, o mana rupta, capul spart, etc. S-a lecuit de sinucis de atunci.

Nu sunt psiholog si nici nu incerc sa fiu (decat rar, pentru ceva prieteni, cand am chef si rabdare pentru a asculta), dar daca as vorbi cu un potential sinucigas sunt sigur ca l-as convinge sa se sinucida, mi se pare o idiotenie sa spui ca “viata nu mai are sens, etc “dar sa “nu ai curaj”. Ori vrei ceva, ori iti bagi picioarele in el vrut. Nu dovedesti absolut nimic daca doar ameninti cu sinuciderea, poate faptul ca esti prea prost sa faci sa-ti fie bine sau sa iti pui capat zilelor.

E o atitudine ca de virgina pofticioasa “Eh, m-as f*te, dar numai un pic asa, sa nu ma dezvirginez”.

Postul asta vine ca si completare la ce a scris claudiu.

57 Opinii · Spune-ti parerea

  • Lucica 7:17 27 February 2007

    cam ai dreptate….de multe ori cei kare vor sa se sinucida…sfarsesc prin a avea oase rupte…cap spart..dar nu sa moara…si unde mai pui k 80% din cei k intentii sinucigase nu au curaj…:)

  • mircea 7:32 27 February 2007

    sunteti voi prosti, ce aveti cu oamenii care sufera? cine va da dreptul sa radeti de noi?

  • claudiu 8:46 27 February 2007

    Nu rade nimeni de voi, Mircea. Sinuciderea nu e un subiect amuzant.Voi reveni mai tarziu cu un comentariu mai amplu.

  • andreea 12:30 27 February 2007

    adevaratii sinucigasi sunt la morga.

  • de ce? 12:32 27 February 2007

    exact asta ziceam si eu :D

  • Disparut 14:44 27 February 2007

    Nu e un subiect deloc amuzant, d’aia nu ii inteleg pe cei care fac atata circ, aia nu vor sa se sinucida, deci se joaca cu asta.

    In fine, pana una alta m-am prapadit de ras la faza cu tipul si tavanul in cap. Acum sunt sigur ca iubeste viata. :)

  • redecs 14:47 27 February 2007

    incheierea mi se pare geniala! :)

  • de ce? 14:48 27 February 2007

    s-a facut de ras in ultimul hal si acum se mai rade de el pe faza asta (are nasul stramb de atunci) :))

  • dia 15:31 27 February 2007

    ar fi trebuit sa se uite la “Rules of Attraction”, vedea acolo cum un tip a incercat exact acelasi lucru. :D

    ai dreptate cu asta, se face mult tam-tam si defapt nu se intampla nimic. dar intr-un fel ii inteleg, daca au o anumita varsta. daca insa se proclama maturi, e cam de neiertat. nu au maturitatea necesara, si nu gasesc alta forma de a cere atentie, intelegere, si ce mai vor ei. sunt multi care au trecut cel putin o data prin gandul unei sinucideri, mai putini cei care au incercat s-o faca, si mai putini cei care au facut-o. partea buna e ca declanseaza totusi o reactie, oricare ar fi ea. de exemplu blogul asta sau comentariile noastre. macar au facut ceva useful :))

  • EgoHead 19:29 27 February 2007

    Cred ca, din punct de vedere evolutionist, este imposibil sa avem sinucigasi eficienti. Propun un program guvernamental (fonduri europene, mediatizare, forma stadiala-10 pasi, etc.). Motto: “Your country needs you (dead)!”
    Hmmmm?

  • putty 21:42 27 February 2007

    O prietena de-a mea are un iubit cam nebun, care de fiecare data cand se cearta mai serios o ameninta ca se sinucide, ca nu poate sa mai traiasca fara ea, blabla. O data l-a gasit cu gazele date drumu` si cu ditamai cutitu` pe masa, da’ cu geamu’ deschis si el in pat, la tv. Deh, nu stia ca-i vine prietena mai devreme acasa. :D Oricum, foarte amuzanti ei doi, tipa inca se mai panicheaza de fiecare data cand o ameninta ala :))

  • de ce? 22:01 27 February 2007

    hai sa facem party pentru sinucigasi daca tot… :> cu o tava de lame, dar care sa nu taie, sa fie acolo asa pentru atmosfera si derutarea adversarului :))

  • smiley_mix 23:55 27 February 2007

    pai dragii mei sinucigasi, s-a gasit o solutie dak nu aveti bani sa va platiti nush ce cheltuieli… acum exista Becali! :))

  • Gabriel 7:48 28 February 2007

    Sinucigasii au mari probleme psihice. decizia de sinucidere e o lasitate, pentru ei e ruta de scapare din fata problemelor. asta e valabil pentru adevaratii sinucigasi, care duc suicidul la bun sfarsit. restul…doar cauta sa traga atentia, o lipsa de incredere in sine, o personalitate labila, sut motivatiile lor. doar ca nu fnalizeaza…actul lor e mai degraba un semnal de alarma…o diperare gen “bagati-ma in seama, exist si eu”
    categoria suicid din dragoste, e si mai derutata. pai hai sa fim seriosi, merita careva sa-ti dai viata pentru el (ea). pentru persoana care ti-a tradat sentimentele?!nu cred..
    e mai sanatoasa atitudinea punct si de la capat.
    la buna citire!

  • de ce? 9:14 28 February 2007

    Chiar, am si uitat sa trec partea cu suicidul din dragoste, care e de fapt o incercare patetica de a “forta mana” partenerului :D

  • fen 10:06 28 February 2007

    De departe cel mai fain mod de sinucidere e prezentat in Arizona Dream. N-a mers, dar a fost genial si fara chestii rupte.
    http://youtube.com/watch?v=T9vaZ_B2A7g
    (in ultimele cateva secunde din clip)

  • dia 17:17 28 June 2007

    mda …….
    sinucidere …cea mai usoaracale spre fericire pentru cei ca mine de ex…..eu am 27 de ani si sufar de vreao 5 ani de o nevragie de trigemen ma doare capul tot timpul…mi s-a strambat si ociul drept nu mai vad cu el …ma uit crucis sau in ceata….vor sa ma dea afara de la munca pe motivul ca nu sunt sociabila….prietenul meu m-a parasit dupa ce a mi-a dat un inel in biserica jurand bla bla…..hm si apoi mi-a dat telefon actuala ca este cu el de vreo 2 luni si eu n-am stut nimic…bine el nu e din romania….
    in orice caz vreau sa a sinucid dar sunt prea proasta n-am curaj si mai cred totusi in Dumnezeu ….
    incerc sa ma tratez de 5 ani……vor sa ma dea afara de la orice serviciu imi iau si …degeaba am facut o facultate un master….degeaba
    nu sunt buna de nimic pentru nimeni de sentmentele mele el si-a batut joc …..si eu trebuie sa inteleg ….ca de eu nu sunt ca cealalta cu care o sa se casatoreasca si cu care se simte f bine zice el…
    nu mai rezist …..
    vreau sa ma sinucid pt ca nu gasesc nici un tratament pt nevragia asta de trigemen ….am inceract de toate ……..va rog ajutati-ma…….

  • “Vreau, dar nu pot” « Nimic. 20:18 28 June 2007

    [...] 06 2007 In urma unor discutii cu niste cunoscuti si a doua posturi citite azi pe alte bloguri (post al lui dece?, post al lui subiectiv) m-a bufnit rasul, gandindu-ma la colegii mei mai mari, mai [...]

  • Maria 23:24 28 June 2007

    Ok ce inteleg eu despre ce s-a scris aici :
    daca vrei sa te sinucizi, fa-o in liniste, fa-o definitiv(sa nu te prinda viu dupa) si nu deranja prea multa lume cu decizia ta.
    Practic daca cineva are aceste ganduri, daca se simte f. nasol, daca crede ca s-au epuizat toate sansele din lume, toti prietenii, posibilul ajutor de care avea nevoie e bine sa puna capat, sa moara o data pentru ca nimanui nu ii pasa de nimeni.
    Vreau sa stiu ce e mai usor. Sa vorbesti cu posibilul sinucigas, sa ii alungi anxietatea sau sa faci bascalie, sa te simti mai confortabil in propria fustrare gen..ce bine ca se face ala de kkt si nu eu.
    [Dia daca ceea ce spui e adevarat de ce nu ai lasat o ad. de mail ca sa vorbeasca cineva cu tine? Poate dintre toti cei care spun ca li se rupe de suferinta altora se gaseste cineva sa te ajute.
    Eu sunt aici....]

  • regrete 1:43 29 June 2007

    Eu din postul lui dan am inteles ca se refera la cei care ar vrea…dar parca nu asa mult…dar parca un pic, acolo…sa se sinucida :) Cei care chiar au ganduri serioase au nevoie de consiliere psihologica, poate chiar psihiatrica, pe care nu o gasesc, in niciun caz, pe un blog :)

  • de ce? 1:55 29 June 2007

    cei care vor importanta.. “ma sinucid daca nu ma iubesti/imi faci un bot” si alte rahaturi din astea, cu mare nevoie de atentie :>

  • labirint 15:44 24 July 2007

    Hmmm….un inteligent si mai multi comentand despre sinucidere….patetic de ieftin si deja prea comun…voi astia “sanatosi” la mansarda, aveti atat de mult timp sa judecati si niciodata timp sa gandti. Va grabiti sa va exersati “talentul” de psihoanalist mai ceva ca o gospodina delasatoare. Tare sunt curioasa, cata frustrare trebuie sa ai ca sa judeci rationamentele si actele celor din jur. Daca v-ati uita la voi macar o secunda cu siguranta ati ura toate oglinzile. A vrea sa te sinucizi si a o face…pana la urma conteaza rezultatul sau simplul moment in care ajungi sa te gandesti la asta? Cioran zicea ca “nu are sens sa te sinucizi, oricum este prea tarziu”…poate inconstient aceasta idee e in fiecare si de aceea uneori exista doar tentativele. Pe de alta parte, tu cel care ai scris…da tu…ca si orice sinucigas esuat, esti un cersetor de atente …o cersesti si o cersesti fara nici un fel de perdea…cam ca un sinucigas inca ratacit prin viata…daca te-as judeca eu pe tine si ti-as spune ca esti un prost care in cersetoria lui de atente, s-a decis sa isi faca blog, sigur te-ai stramba, m-ai injura si spune ca sunt o proasta..hm…suna a dialof geometric…pornim de la un punct merge pe o linie si inchidem discutia intr-un cerc…un cerc pe care merg doi prosti, tu si eu. In final, draga judecatorule, iti amintesc ca atata timp cat nu tu decizi daca vrei sau nu sa fii pe lumea asta ai macar dreptul sa decizi cat stai pe aici, cum sa pleci si cand. “Viata nu este o obligatie ci un drept”…asta este replica unui sinucigas.

  • bulinecufundite 23:28 24 July 2007

    e dreptul oricui sa faca ce vrea cu viata lui…si daca sinuciderea e “scaparea lui” atunci nu trebuie luat in ras nici actul lui ca fiind o gluma sau menit doar pentru a atrage atentia in caz de esec…e vorba de sentimente..e vorba de oameni…u can’t judge…

  • eu 18:42 25 October 2007

    toti oameni si-au dorit macar o data in viata sa moara,si va pot demonstra ca oricine are un lucru fara de care prefera moartea vieti ,asa ca speranta voastra este sa va da-ti seama de acel lucru si sa tineti de el cu dinti pt ca este mai important decat viata…….ve-ti vedea…….

  • elfried dracon 21:56 12 November 2007

    Femeile nu se sinucid ca sa moara…ci ca sa fie salvate. e o mare prostie. In toata istoria omenirii cunosc doar cateva cazuri de sinucidere, restul sunt mai mult sau mai putin accidental inducerea fenomenului de moarte. e revoltator. pentru sinucidere iti trebuie mult, mult mai mult decat un cutit. trebuie sa fi anihilat mai inaintye de toate toti ingerii si toti demonii, toti dumnezeii si toti diavolii, pentru ca numai asa poti sa nu iti oferi sansa la repetabilitate. sinuciderea tree sa fie forma descumpanirii maxime, o simfonie a celor mai acute dureri dar si a moralitatii. sinucideti-va pentru a nu mai spera la nimic. in caz contrar nu mai bateti la portile acestui cuvant. foarte putini il meritati

  • Klaudyu4ever 18:36 19 November 2007

    da d ce radetzi eu vreau s m sinucid k am ajuns l kpat…. d n am gasit metoda ink….knd n e nimeni pt tne cum sa n t sinucizi………

  • Laura Driha 18:59 19 November 2007

    “Condoleante! Iti zic condoleante ca bun venit
    Fii pregatit sa mori, tragi o linie si spune pentru ce-ai trait
    E greu sa gasesti un raspuns, nici eu nu l-am gasit
    Esti sortit ca si mine sa ai acelasi sfarsit
    Acum cand dau viata cuvantului tu da moarte gandului
    Esti prins in abis. Ce bine te prinde culoarea pamantului
    Precis ai vrut sa-ti tai vele dar metoda a fost pacoste
    Parca vedeai nef**ele ce se sinucid pentru Ombladon din dragoste
    Si-o dai in mortii ma-sii de moarte cand tragi o carte necastigatoare
    C-o mana moarta crezand c-ajungi departe
    Vrei metode? Ia supradoze, da in tuberculoze
    Trage-te in poze cu mainile pe piept
    Poate cu ochii inchisi vezi totul ca pe roze
    Sectioneaza-ti gatul pentru ce-ai fost selectat de natura
    Daca esti sacul de box in care toti dau lovitura
    Esti slab de inger dar te dai al dracu’ ca Mefisto
    Pune la tampla un pistol. Acum trage. Este gol…
    Ai vrea sa zbori, te trec fiori caci n-ai vointa
    Frate, te imping eu de la spate sa nu te ai pe constiinta
    Ca ultima dorinta: ‘Daca viata-i curva ti-ai baga ***-n ea?’
    In momente ca astea devii sentimental si te-ai *** cu moartea

    Sunt cu gandul prin padure, c-o funie legata de gat merg
    Si ma intreb de ce *** mea merg in loc s-alerg
    Neintelegerile conjugale m-au facut sa vreau sa m-arunc
    Dar baga-mi-as ***, a venit Mircea Radu si m-a dat jos de pe stalp
    Gianny, managerul nostru m-a salvata alta data
    Cand am bagat cinspe’ pastile cu un pahar de apa plata
    Rupt de beat am asteptat sa treaca o masina in viteza mare
    Dar baga-mi-as *** in sisteme voastre de franare
    Panicat, stresat ca traiesc intr-un cacat de stat
    Mi-am verificat venele cu lamele dar tot fara rezultat
    M-am tarat incet in pat suparat ca nici cutter-ul nu taie
    Dupa ce m-a ridicat mama de pe gresia rece din baie
    Acum femeia imi reproseaza ca nici la asta nu ma pricep
    ‘Taci fa, in mortii ma-tii. Curvo. Nu vezi ca inca incerc ?’
    In fatza Parlamentului cu benzina m-am stropit, credeam c-am reusit
    Dar cat sa fii de tampit sa nu iei la tine un chibrit”

    Obladon - Metode clasice de sinucidere

    Am zis… :d

  • Laura Driha 19:21 19 November 2007

    Nu acu’ serios… Poate nu am avut eu parte de mari “probleme existentiale” dar sincer nu vad un motiv destul de bun pentru care m-as sinucide… E clasicul gest de om cu un caracter mult prea slab (sau absent) care cred ca asta e solutia… Se cred “Curajosi” cei care duc pana la capat fapta dar de fapt isi pun la propriu palma in c*r si gata. Va pup ,pa, la revedere lumeeee…. :)))

    Oricare ar fi problema ta, daca te crezi atat de curajos, ramai domne’ aici si da-te cu capu de pereti pana iese… Ca toate au pana la o urma o rezolvare. Parerea mea.. :P

  • bimbilici 12:08 20 November 2007

    si eu vreau sa mor..dar imi astept ceasul……cred ca dincolo ma asteapta ceva mia ok…….de ce nu ma sinucid…?..pt vreu sa lupt pina la capat…sinucigasii sunt niste ratati ori au probleme seriose la bila…”prob. emotionale”..cum vrei sa.i spui….ne vedem dincolo ..papa

  • diana 21:42 1 December 2007

    Ba da suicidul este o solutie deoarece toti cei care teau facut sa suferi si toti cei care nu au crezut ca o sa o faci o sa ramana uimiti si suicidul mai este o solutie deoarece nu o sa te mai chinui cu problemele care te apasa,te framanta etc.si cea mai eficienta metoda de suicid este sa iei un tub de somnifere si nu simti nici o durere nimik e ca si cum o sa dormi pentru o perioada foarte lunga.

  • Alice 18:06 26 December 2007

    Cat de patetic….
    Ai inceput un intreg discurs cu “Vorbeam cu iubita mea….” dupa care au urmat cateva cazuri prezentate, si o parere cam vulgara despre sinucigasi…bun.
    Se spune ca pentru a judeca corect, trebuie sa privesti prin ochii “vinovatului”, dar in cazul tau nu se pune problema, caci tu esti un om fericit, implinit ( cel putin in dragoste) , judeci pentru ca nu cunosti, oamenii sunt jalnici, unii mai puternici, dar cei mai multi mai slabi. Ii judeci, pentru ca nu iti pasa de ei…tipic.
    Toti acei oameni, lipsiti de certitudinea vietii, si orbiti de dorinta mortii, sunt doar oameni cu suflet orb, sunt oameni orbiti de realitatea aspra, realitatea precum un fir de par ce le zgarie ochii, dar sunt oameni ce au dreptul de a alege, si poate chiar in aceasta clipa un om isi alege sfarsitul, il poti condamna tu? tu cel care nu vezi prin ochii lui?
    O zi buna .

  • de ce? 19:19 26 December 2007

    Nu judec siucidul, ci doar tontii care parca ar vrea sa se sinucida, ca virginina aia pofticioasa oferita ca exemplu in final.

    Ii judec prin prisma mea (nu am de ce sa judec un om prin prisma altuia) pentru simplul motiv ca mi-au fost infatisati. Plus ca imi pasa ca sunt inconjurat mai mult sau mai putin de zapaciti lipsiti de atentie, daca nu-mi pasa nu radeam de ei, ii ignoram.

    Mai mult de atat, sunt sigur de faptul ca niciunul dintre sinucigasii aia de ocazie nu-si da seama ca atunci cand sta singur pe buda e in incapere cu un prost.

    Sa se sinucida napastuitii de soarta, daca doar atata pot, nu doar sa se laude - asta e ideea.

  • Emanuel 22:44 3 February 2008

    Iti spun eu, stimate autorule. Gresesti. De ce ? Pentru ca limitezi natura umana la anumite aspecte pe care le percepi tu. Din punctul tau de vedere (sau cel putin cel prezentat in micul tau entry de mai sus), eu ma incadrez in tiparul de sinucigas clasic, lame si demn de mila sau cersetor de atentie. Asa cum zici tu, fortez mana partenerului. Si uite ca se poate sa nu fie asa. Eu am fost de multe ori pe punctul de a ma sinucide. Repet (ca sa iti intaresc parerea asupra aspectului meu lame), de multe ori. De ce ? Well … din dragoste, ca sa zic asa. Natura mea umana e foarte ciudata. Postez intr-o persoana rea, care ii indeparteaza pe cei din jur, dar in spatele presupusei mele cochilii, sunt incapabil sa fac fata normal suferintei emotionale. Relatia mea amoroasa (ca sa o numesc asa), a durat in modul ei efectiv si placut 6 luni. Dupa asta, prietena mea a venit cu o chestie de genul “mi s-au schimbat sentimentele”. Eu, ca un idiot ce sunt, nu am fost instare sa priecep ideea schimbarii bruste, mai ales ca anterior nu manifestase deloc racire sau ceva de genul. In fine, ala a fost primul moment in care am decis sa ma sinucid. Asa cum spunea cineva mai devreme, orice persoana are o “chestie” (s-o numim asa), in lipsa careia considera ca viata nu mai are sens. Ma rog, in data respectiva am considerat ca as vrea sa o mai vad odata pe prietena mea. In fine, ne-am vazut, am vrut sa ma sinucid, ea m-a oprit. A promis ca incearca sa refaca relatia, ca nu vrea sa fac asta, etc. Desi undeva in interiorul meu stiam ca ma mintea, am acceptat intr-un final prezentarea ei. Te intreb, stiamate autor, drept ce anume consideri acel accept final ? Drept izbanda unui asa-zis sinucigas prefacut, sau drept reinvierea dorintei de lupta ? Astazi am aceeasi problema (relativ). Si, culmea idioteniei (din punctul tau de vedere), iau aceeasi decizie. Sa nu fi invatat nimic din datile anterioare ? Ba da. Am invatat. Sa nu o mai informez pe ea despre asta ca sa nu mai fie cazul sa pic in plasele momentane pe care mi le intinde. Tine minte ca exista o intreaga dezbatere referitoare la ideea ca un sinucigas poate fi la fel de las pe cat poate fi de curajos. Exista multi oameni care vor sa se sinucida, exista putini care au curajul sa o faca. Din punctul meu de vedere e ok sa fii un sinucigas ratat uneori. De ce ? Pentru ca daca nu ai curajul sa o faci inseamna ca inca iti inchipui ca ai pentru ce sa lupti, si atunci nu esti chiar asa dornic sa te sinucizi din cauza ca te temi ca vei pierde anumite chestii. Sinucigasii adevarati sunt intr-adevar cei care nu mai au nimic de pierdut si care sufera cu adevarat prea mult.

  • queen of silence 17:16 21 February 2008

    ..Eu am incercat sa definesc viata ca pe o mare de rahat in care suntem avortati ..vrand nevrand..in care la inceput parintii ne incropesc un tarc de flori ca sa ne protejeze,de unde ne scoate curiozitatea umana…iesim din toata mocirla in care fiecare stie sa de-a din picioare si coate in a-si urma scopul si a trece peste altii…si eu la fel ca multi altii am incercat sa ma sinucid..poate de prea multe ori..exista oameni care au puterea de a recunoaste,si exista toti ceilalti..cineva a zis ca e nevoie de curaj pentru a muri..eu zic ca e nevoie de curaj pentru a trai..nu cred in “Dumnezeu” si totusi mi-e frica..
    ..Ei m-au invatat sa zambesc chiar si atunci cand lumea in jurul meu se prabuseste..inca mai sper…
    ..Visez la ziua in care voi deschide ochii si voi simti intuneric..

  • prostule 5:04 11 March 2008

    Iesti un Bou

  • denisa 18:16 31 March 2008

    ffff..bn…ai scris…

    si yo am ras la aia cu prietenu tau acre a vrut sa se sinucida folosind lustra…:*:*:
    …esti tare

  • BILLY 13:47 3 April 2008

    poi … intrebarea mea e urmatoare… pentru ce traim??? dc traim ??? si de ce merita traita viata??? viata e un mare kkt … asta e id meu … lipsit_de_imaginatie_666

  • tudor 14:08 17 April 2008

    Mie nu mi se pare nimic de ras. Cat de jos poate ajunge un om ca sa vrea sa se sinucida. Sunt intradevar multi care se simt bine in postura de victima si in felul asta atrag atentia asupra lor, INSA NOI prin nepasarea si ironia noastra, ii impingem mai departe pe drumul ala catre iad….devenim si noi calaii lor.
    E usor sa ii arati cu degetul, sa te distrezi pe seama lor. Mai greu este sa le vezi drama si sa incerci sa ii ajuti.
    Dumnezeu sa ierte.

  • robert92 17:27 20 April 2008

    salut,io am 15 ani sunt baiat
    Nu cred in dumnezeu,am incercat sa ma sinucid,mam dus pe un lac ft mare,era sf de iarna si am zis ca nu mai suport viata asta si mam dus in mij lacului si am rupt gheata si am intrat in lac in apa aia rece si chiar atunci a aparut cel mai bun prieten al meu si ma scos din apa
    Motivele mele sunt mai multe,acuma urmez un tratament deoarece am depresie(tratamentul este pe sf dar eu nu prea ma simt mai bn)
    Si nu ii adevarat ca persoanele care vor sa se sinucida si nu reusesc vor atentie!!!!
    Acuma imi pare rau ca acel prieten ma salvat as vrea sa mor odata!!dar nu am curajul sa ma sinucid deoarece am vazut ca au suferit parinti mei atunci cand am incercat prima data

    cei care sunt in aceasi situatie si vor sa discute despre asta adresa mea de mesanger ii rusu_robert92@yahoo.com

  • nu conteaza 0:42 29 April 2008

    rE all si eu m-am gandit sa ma sinucid…. dar nush cum sa incep si cu ce… ash vrea sa nu dau gresh… vreau sa fac cumva mai usor nu cu vene taiate sau spanzurat…dak stiti vre-un site kre arata sau care te invata pls sa imi spuneti pe id bardy_boss …..

  • cristi 0:54 12 May 2008

    sI EU VREAU SA MA SINUCID NEAPARAT NU MAI SUPORT SUFERINTA DE 4 ANI DE ZILE SUFAR INTR-UNA CAUT O PERSOANA CARE SA FIE ALATURI DE MINE SI SA NE SINUCIDEM IMPREUNA DE PREFERAT DE SEX FEMININ ASTEPT UN SEMN CRISTI 19 ANI BUCURESTI

  • anaximandru 12:34 18 May 2008

    nimeni nu vrea sa moara ,problema este ca uneori nu vrem sa mai traim,este o chestiune de nuanta si aceste episoade pot fi depasite,Robert spui ca nu crezi in Dzeu,nici nu ai cum sa crezi acum esti mult prea mic sa stii ceva despre El,altceva decat ti-au spus parintii si la scoala,El poate fi descoperit si cautat dar pentru asta e nevoie de timp si am vazut ca tu nu vrei sa i-ti mai acorzi acest timp.eu sufar de depresie de ff multa vreme,si iti spun ca asta nu te omoara,si ce nu te omoara te intareste.

  • robert92 12:40 18 May 2008

    Nici eu nu vreau sa mor!!! vreau sa scap de aceasta suferinta!!!De cate ori trec peste o pidica sau o problema grea,vine alta mai grea si nu prea mai rezist!!

  • anaximandru 12:44 18 May 2008

    pt nu conteaza,cea mai usoara metoda de ati pune capat zilelor este sa lasi viata sa i-si urmeze cursul firesc.daca doresti detalii ti le poti imagina singur,hai sa vezi ce se intampla la spanzurare,nu dureaza mult tot circul,daca franghia este buna nodul corect si inaltimea suficient de mare asfixia este mecanica,tot ce este posibil sa cedeze vertebrele sa ti se rupa gatul la propriu,incearca sa te vizualizezi in asemenea postura cu ochii mintii.atarnat in streang ca un caine cu gatul rupt.si gandeste-te ai avea inima sa faci asta unui caine.sunt siugur ca nu.de ce ai face atunci acest act contra propriei persoane?

  • robert92 12:50 18 May 2008

    Nush la ce te referi,adica sa te spanzuri neaparat?nush ce sa zic,mie nu prea imi pasa mn dupa ce mor,nush daca as putea sa mai incerc odata sa ma sinucid deoarece parintii mei ar suferii enorm:( si nush daca merita”scap eu de suferinta si raman alte 2 persoane care sufera”

  • anaximandru 12:50 18 May 2008

    Robert,daca tu crezi ca astea sunt piedici pe care nu le poti depasii se poate discuta despre ele,hai sa vedem ultima si cea mai mare care este,uite eu nu sunt medic ,sunt inginer,am multi mai multi ani decat tine,am intrat pe siteul asta nu intamplator,ideea sinuciderii m-a chinuit si nu pot spune ca am dat-o in totalitate la o parte.dar balanta estein echilibru si te rog sa ma crezi nu am gasit nici un argument care sa ma determine sa pun in aplicare planul.

  • robert92 12:54 18 May 2008

    Nush,ce sa zic dar nu ma intelege nimeni,mai ales daca nu aveam aceasi varsta!!Odata am cunoscut o fata cu care mam inteles ft bn si care suferea de aceleasi probleme dar,ea ii pe partea cealalta a tarii

  • anaximandru 12:57 18 May 2008

    acum ies dar sper sa mai vbim,pa

  • anaximandru 13:00 18 May 2008

    ai sa cunosti multe fete,din multe parti ale lumii,esti abia la inceputul cunoasterii parintii tai nu merita in nici un caz sa le mai produci asemenea emotii

  • robert92 13:03 18 May 2008

    Mai inteles gresit,eu si acea fata eram amici si nimc mai mult,ea ma ajuta sa trec peste unele obstacole si eu o ajutam pe ea :| eram doar ft buni prieteni pt un scurt timp

  • manson 17:42 25 May 2008

    care poate sami zica cam dupa cat timp mori dupa ce iti tai venele?????????????????????????????????????? pls

  • manson 17:48 25 May 2008

    sall gata ma sinucid paaaaaaa

  • emma 21:57 29 May 2008

    adevarat………………..sunt de aceiashi parere in legatura cu faptul ca totzi incearca sa atraga atentzia si cand fac “asazisa” fapta…adik se “sinucid” nu reusesc cu desavarsire…………frate mai bn te sinucizi si punct……..fara a zice nimanui asta numai daca esti intr-o depresie totala si ceilalti observa perioada ta “mai proasta”………….in rest e ok………multe persoane nu se sinucid de teama….si frik….nu stiu ce se va intampla….si ce exista/sau nu “dupa”…………

  • emma 22:01 29 May 2008

    am incercat de “n” ori sa ma sinucid……dar fara ca nimeni sa afle….sa fumez…………sa fac chestii de genul,numai pt a ma descarca si a ma simtzii mai bn..practic:pt a-mi ridica moralul……..dar nu am reusit sa ma sinucid.doar mi-am dat seama din asta ca sunt in stare….km de orice….poate mi-e frica…….poate…………….mai am multe chestii de incheiat si de facut si multe opinii in legatura cu sinuciderea……….am fost…si sunt continuu traumatizata si intr-o depresie totala….de care nu cred ca o sa pot scapa niciodata…….

  • eu 14:54 26 June 2008

    eu vreau sa ma sinucid prin impuscare … cum pot face rost de un pistol?

  • eu 15:32 26 June 2008

    emma te rog vreau sa vb cu tine… da’mi un msg la chali_la_mare@yahoo.com

  • Mail socant | de ce? blog 22:15 13 July 2008

    [...] socant 8 Octombrie 2007 12:55 Am scris acum vreo jumatate de an vreo 2 posturi la bascalie referitoare la sinucidere. Drept urmare, lumea care cauta sinucideri pe google [...]

Cum comentezi?


Publicatie IT gratuita
email gratuit
Hale metalice
Concurs la Swamp
Spatiu de inchiriat
Spatiu de inchiriat

Taguri