Home / Opinie / Afinitati extreme

Afinitati extreme

22 Iunie 2007 0:28

extreme.pngLumea se imparte drastic, se imparte chiar stupid uneori, in tabere diametral opuse. Pro si anti-Basescu, pro si anti-Nastase, pro si anti-zoso, pro si anti-Badea, pro si anti-Ciutacu. Nimeni nu spune ca-i place pe amandoi, nimeni nu spune ca s-ar putea ca amandoua taberele sa aibe putina dreptate.

Nu se poate sa-ti placa cate putin din fiecare? Felul cum vorbeste Basescu cu taranii si felul in care vorbeste Nastase cu intelectualii? Felul in care vorbeste Zoso despre proiectele de internet si Badea despre cele de politica, nonsalanta lui Ciutacu in anumite momente, ori multe altele?

Culmea care e? Toti au gresit, dar nici un sustinator nu recunoaste cum ca “idolul” s-a facut de bascalie. Zoso se pisa in sticla, Badea tipa ca un descreierat, Ciutacu injura ca la usa cortului, Basescu jigneste rusi si francezi, Nastase da impresia ca minte tot timpul.

Chiar mai mult de atat, exista dobitoci care considera ca tot ce nu e pro-ceva, musai sa fie anti si neaparat in tabara adversa. Daca nu-ti place pana la paroxism de Basescu esti anti si tii cu Nastase, daca nu-ti place Ciutacu inaseamna ca tii cu zoso, etc. Dusmaniile mai mult sau mai putin fatise ale liderilor de tabere se transmit si la simpatizanti. Cei care sunt de mijloc se prefac in functie de conjunctura, ba ca il plac pe unul, ba pe celalalt.

De ce nu exista cale de mijloc? Membrii taberelor (aia extremisti, cei de care se tem cei de mijloc) sunt mediocrii, mediocrii e mult spus - sunt un fel de oite care simt nevoia unui cioban care sa le calauzeasca. Nu degeaba vorbea Andrew Keen despre cultul amtorescului si al mediocritatii care se refugiaza in internet. Cultura membriilor de tabere pe internet lipseste cu desavarsire, lumea se imparte intre “you suck”, “you suck more than I do” - cum spunea Tony Long.

Mie-mi place si nastase, si basescu, si darius, si zoso, si ciutacu, si badea, si andressa, si arhi, si antena3, si realitatea. Fiecare imi place pentru cate ceva. Extremele fara punct de intoarcere denota prostie.

O sa iti placa...

Umor (usor) stupid »   « Busy, I’m blogging

Reactii pe alte bloguri

  1. Curiozitate 5 | de ce? blog
    27 Iunie 2007

27 Opinii · Spune-ti parerea

  • aprozarnet 22 Iunie 2007 0:56 link

    bun postu, pune intrebari, dezvaluie probleme, si impinge si la diverstitate.

    acuma, nu stiu dc mai tii minte, ca inainte si dupa referendum io i-am luat partea lu base(am folos si argum), insa cand a facut faza cu “tiganca imputita”, tot pe blogu tau, la un post legat de asta, am spus clar ca e de condamnat actiunea si ca ar trebui sa suporte concesintele, fiind un lucru grav. insa legat de ultima ta fraza, nu stiu, se poate sa fi formulat si tu gresit din graba.
    uite, de ex, un om ca nastase, mie cel putin nu mai are cum sa-mi placa. pt ca a aratat ca n-are nici un fel de caracter sau scrupule. si tocmai de asta nu-l vad sa faca el vreun sacrificiu pt care l-as respecta catusi de putin.
    si dc e sa luam alt ex, care sa nu se fi compromis in halul lui nastase, si deci sa mai fie demn de ceva incredere, as putea intr-adevar, cum zici tu, sa-i recunosc meritul obiectiv pt ceva anume(nu neaparat sa spun ca mi-ar placea :) )
    dar mai exista, sigur, si oameni pe care inca poti cateodata sa-i placi si cateodata nu.

  • Z 22 Iunie 2007 1:07 link

    Dude…

    Eu îl detest pe Băsescu dar apreciez capacitatea echipei lui de a-l picta extraordinar şi loialitatea unora dintre oamenii lui (Boc).

    ÃŽl apreciez pe Năstase ca om politic ÅŸi m-a dezamăgit profund când l-a pălit pe Mircea Geoană cu candidatura la Primăria Capitalei (de care săracu’ a aflat stupefiat) doar pentru a-ÅŸi garanta că Geoană nu va putea candida la PreÅŸedinÅ£ie (nu e bine să dai în ai tăi).

    Zoso este overrated dar îl citesc :) Pentru că uneori are conţinut super şi pentru că merită să-l las să se pişe-n sticlă 5 zile (şi să-i zic că vrea la MISA) pentru că peste 10-20 de zile probabil va scrie ceva mai bun.

    Badea… Love the guy. Mai ales în zilele în care supără CNA-ul. Mi se pare naiv-prostuÅ£ la unele lucruri (mai ales felul în care se atacă de zoso), când diferenÅ£a de audienţă este enormă ÅŸi când ar putea să-ÅŸi facă un videoblog care să bată la cur cam orice blog din România. Problema lui e că nu ÅŸi-a dat seama că poate să-ÅŸi facă blog video… Iar scrisul nu e punctul lui forte.

    Ciutacu… ÃŽmi place că îşi recunoaÅŸte defectul grandomaniei din descriere. Prin urmare, n-am de ce să mă atac la alte chestii de-ale lui. Că mi s-a părut cretină cearta cu zoso… Trec peste pentru că e nou în ale blogging-ului.

    PS: Îmi place de ce? :) Mai ales când scrii posturile tale haioase, creaţii proprii, care mă binedispun. Şi da, cred în continuare că ai o problemă cu minorele :D

  • de ce? 22 Iunie 2007 2:09 link

    Ca sa va raspund amnadoura: de ce-mi place Nastase? Pentru ca e un politician desavarsit. Are pacatele lui, dar e un tip diplomat. Si cand spun politician ma gandesc la ce trebuie sa faca unul: sa se priceapa la legi si la vorbit.

    z: Basescu are un stil dur de a se impune, chiar si acolo unde legea nu-i permite, ar fi fost bun in ochii mei ca prim-ministru (cu tot cu echipa de sfatuitori in spate)

    Cat despre restul, eu am luat cateva exemple pentru chetii de placut sau urat la unii si altii, ar mai fi destule de spus.

  • aprozarnet 22 Iunie 2007 2:19 link

    de ce, asta cu e un “politician desavarsit” in cazul lui..
    pot sa fac o analogie: daca cineva are intelingenta, da` “diabolica”, nu ma intereseaza, nu-l “vreau”, dimpotriva

  • Z 22 Iunie 2007 2:33 link

    @de ce: Da, ca prim-ministru ar fi fost (ÅŸi încă ar mai putea fi) fenomenal. Dacă ar vrea funcÅ£ia, aÅŸ vota să i-o dau :D Cât despre echipa de sfătuitori… aia nu prea e… Eu m-am referit la echipa de branding (cu a-l picta). ToÅ£i cei 12 consilieri prezidenÅ£iali cu care a venit la Cotroceni ÅŸi-au dat demisia :)

  • Mihai 22 Iunie 2007 2:58 link

    De-ce-ule, eu nu stiu de ce nu ai luat in considerare categoria “i don’t give a shit”, care e foarte asemanatoare cu a celor impaciuitori, cum incerci sa fii si tu, numai ca nu simt nevoia de a avea o parere in legatura cu orice scandal, disputa, prostie nascocita de bloggeri, pentru ca totul porneste de la ei. Toata lumea vrea sa isi dea cu parerea, tu ai mers putin mai departe, in sensul ca vezi ce e bine si ce e rau in fiecare presupusa tabara.
    Nu conteaza ca lumea e numai pro si contra, conteaza mai mult ca marea majoritate e extrem de influentabila, mai exact de catre bloggerii cu trafic pe care ii citesc. Astia, la randul lor, sunt de o parte sau alta mai putin pe baza de considerente rationale, si mai mult din cauza animozitatilor. Daca ar face cum le-ar dicta ratiunea, nu s-ar ajunge la injuraturi. Unu striga “Frige” si se aduna toti gura casca sa admire focul si sa prajeasca carnaciori.. ups, am deviat :)

  • de ce? 22 Iunie 2007 3:13 link

    Mihai: cei care nu au o parere nu intra in discutie, ei sunt oamenii care merg cu valul, se gandesc si se razgandesc fara sa se intample mare lucru, ei sunt cei influentabili, ori cei care isi vad de treaba lor. Nu voteaza, nu se implica, nu au opinii si deci conteaza putin. Daca ar fi sa fiu pragmatic, as spune ca ei conteaza doar ca si numar.

    Dar, totusi, e important faptul ca exista opiniile agresive pro si contra, tocmai asta am vrut sa scot in evidenta - ca sunt pro si contra din cauza animozitatilor altora si cred ca in mare parte le e si frica sa fie la mijloc.

    Z: nu ma refeream la functiile celor care il “sfatuiesc” :)

    aprozarnet: am mai spus chestia asta pe undeva - intre un taran mincinos si un diplomat hot, prefer diplomatul - sunt convins ca in postura de politician poate face mult mai multe pentru mine. Vede altfel jocul, cu ajutorul diplomatiei imi poate oferi mult mai multe - si nu, nu incerc sa te conving de ceva anume.

  • Mihai 22 Iunie 2007 3:36 link

    EU sunt unul din aceia care “nu intra in discutie”, insa nu se pune problema ca n-as avea opinii (un om inteligent gaseste si opinii pro,si contra), ci doar ca unele conflicte sunt de-a dreptul puerile. Nici vorba sa nu ma duc la vot sau prostii de gen. Cand are loc cate un conflict Badea-Zoso, imi starneste asa o pasiune de a-mi da cu parerea, incat ma culc bine mersi. In privinta lucrurilor importante, incerc sa imi formez parerea bazata pe fapte, nu opiniile altora. In privinta asta sunt conservator, dar o mana de oameni tot ma influenteaza, si aceia nu sunt bloggeri.
    cam incalcit ce am zis eu, da’ se scuza din cauza orei ;)

  • doroo 22 Iunie 2007 3:46 link

    Cu un asemenea post te pune Nastase la blogroll ;)

  • Ecologie umana 22 Iunie 2007 7:18 link

    Fiecare dintre cei enumerati mai sus au pacatele lor si au gresit in mod evident. Totul consta in faptul ca fiecare avem o scara a valorilor diferita si din aceasta cauza unii suntem pro iar altii contra. Una e sa vad cum te pisi in piscina dar imi spui cu mana pe inima ca tu nu ai vomitat acolo, alta e sa faci pe circarul al TV.
    Poate pentru unii chestia ci urinatul e mai cool decat pentru altii, unii vor sa vada cum se face circ la TV (de aceea si emisiunea lui Dan Negru are audienta), altii nu vor circ la TV; unii vor ca un politician sa fie din popor, altii vor ca un politician sa fie un intelectual, etc….
    Pentru majoritatea oamenilor nu exista notiunea de anti sau pro in proportie de 100%. Dar uneori ne e frica sa recunoastem.

  • coodles 22 Iunie 2007 9:25 link

    daca ai observat, cei mentionati de tine au blogrollu ales in mare parte pe spranceana politica

  • artistu 22 Iunie 2007 10:57 link

    Aici chiar ai zis-o bine. Si totusi ceva ai uitat: cuvantul de ordine pentru toate aceste “culpe” sau toate aceste “conflicte” este echilibrul. Dap echilibrul in a-i judeca si in a le acorda sanse. Nu zice nimeni sa fii obiectiv, caci prin constructie suntem subiectivi, dar macar sa incerca sa tindem spre o anumita stare de obiectivitate, chiar daca uneori doare !

  • aprozarnet 22 Iunie 2007 11:02 link

    stai linistit dece, nu as fi avut impresia ca vrei sa ma convingi de ceva anume; discutam si tu ti-ai spus un pct de vedere..

    dar :) .. daca e hot, automat ii fura pe toti si se scoate pe el.. deci e el diplomat, da lucreaza pentru el

    cat despre mincinos(base este, da nu din cauza cu 5 minute); atunci in 2004, ar fi fost jalnic daca n-ar fi iesit el presed, insa acuma nu l-as mai vota. si sa aiba si contracandidati, inafara de nastase si geoana, vadim, becali, bineinteles :) daca n-ar avea, l-as vota iar, n-as sta scarbit si cu atitudinea ca nu s-a facut cum vreau io si ca nu ma mai joc, eventual sa pis si ochii, poate ma baga cineva in seama; astea sunt atitudini de copil :)

  • cosmin vaman 22 Iunie 2007 11:27 link

    Si eu cred ca politica romaneasca mai avea nevoie cel putin cativa ani de Nastase. E bine ca a pierdut in 2004, dar ar fi rau sa dispara de tot.

    @de ce? : Pe mine mai mult ma amuza cum vorbesc Nastase cu taranii si Basescu cu intelectualii

  • MihaiC 22 Iunie 2007 11:37 link

    Eu sunt impotriva lui Basescu. De fapt sunt impotriva politicieniilor din Romania. Vreau sa vad si eu pe unu care sa ne zica faptu ca o sa faca aia si aia, ca o sa traim mai bine si sa o si faca… Chiar daca s-ar face anticipate nu stiu cine ar fi bun ca presedinte dintre politicienii din Romania.
    Cat despre restul lucrurilor precum gay, cersetori, caini comunitari, etc. nu prea am nimic impotriva atat timp cat nu-mi strica mie modul de viata. Adica ce are daca vezi pe strada doi barbati cum se saruta? Daca erau doua tipe pun pariu ca salivai. Ce are daca unii caini traiesc pe strada datorita faptului ca unii stapani i-au abandonat? Atat timp cat nu te musca trebuie sa traiasca si ei cumva.
    Faptul ca nu ma intereseaza ce se intampla in jurul meu nu inseamna ca nu am pareri ci doar ca nu prea-mi consum energia degeaba incercand sa le exprim. Desigur pana in momentu cand imi afecteaza viata…

  • Ada 22 Iunie 2007 13:38 link

    ha. imi place ce ai zis mihai. :) si mie mi-e lene/lehamite de multe ori sa imi expun parerea. nu pt ca nu o am sau pentru ca nu este coerenta, ci deoarece consider ca nu intotdeauna interlocutorii mei si merita efortul. if you know what i mean….

  • Pyuric 22 Iunie 2007 15:05 link

    Mda… si eu subscriu la mihaic :)

  • MaTr3o 22 Iunie 2007 15:48 link

    Fuck, mie-mi place Mountain Dew, imi place si zoso (putin) si Badea (mult) dar daca mai pun din mountain dew la zoso egalam si facem si o calde de mijloc, c politica nu am treaba, dar pe nastase nu l-am suportat niciodata…..

  • depe 22 Iunie 2007 16:42 link

    mie imi place, cateodata, umorul lui badea, dar nu sunt de acord cand se ia, din motive superficiale, de oameni pe care ii admiri.
    pe zoso il consider mediocru ca inteligenta, dar de multe ori ii citesc cu placere blogul
    basescu spune lucruri de bun simt intr-o romana corecta. de multe ori, trece si la fapte, dar sunt momente cand ma calca pe nervi.

    mi-a placut postul asta. ai abordat, asa cum trebuie, o problema f importanta. dar, pt mai multa expresivitate, puteai sa spui ce-ti place si ce nu-ti place la fiecare. :D

  • Ecologie Umană 22 Iunie 2007 19:25 link

    Pe cât punem poariu că într-o lună Adrian Năstase va divorţa de partidul său. Cine îmi spune în ce partid o să ajungă primeşte un loc la mine în blogroll!

  • depe 22 Iunie 2007 20:01 link

    pc

  • de ce? 22 Iunie 2007 20:10 link

    mihai: daca nu esti influentat de conflictele minore si puerile, pe care vad ca se pune mare pret, esti dintre oamenii seriosi - deci e de bine. Dar nu sunti toti asa, tind sa cred ca sunt chiar putini cei care nu vor sa se lase influentati de cate o parere exprima pe blog sau aiurea.

    aprozarnet: nu ar trebui sa-l bagi pe nastase si geoana in aceasi oala, uite, ecologie umana a sesizat (in ultimul comentariu) ca e o diferenta de clasa intre ei

    ecologie umana: despre primul comentariu - si eu bateam in acelasi punct, le e frica oamenilor sa spuna ca nu sunt 100% pro sau contra, dar cum albul si negrul sunt mai comode decat nuantele spalacite de gri….

    vaman: e amuzant, dar nu de apreciat, totusi :P

    mihaiC, ada si cristina: e pacat sa nu-ti exprimi parerile, ajungi sa traiesti in nepasare…

    matr3o: daca nu cazi in extreme, e bine, stiu ca sunt oameni care nu-ti plac, pur si simplu.

    depe: am spus cumva ce imi place la fiecare, dar nu am vrut sa detaliez ce apreciez si ce nu pentru a nu crea noi conflicte copilaresti.

  • Ada 23 Iunie 2007 0:31 link

    si inseamna ca-mi pasa daca in mod frecvent imi impartasesc parerea oricui dispus sa asculte? indiferent de cine e acea persoana? no tnx. am invatat in ultima vreme sa fiu ceva mai moderata. am prieteni, familie, cunostinte si cu ei dezbat lucrurile importante. cu restul…cele de implutura. nu conteaza cati iti stiu parerea. conteaza sa stii tu ce vrei/crezi/gandesti etc. am intalnit destui buni la dat din gura care in realitate sunt niste nulitati. :) a inceput sa-mi placa sa observ si sa intervin doar atunci cand este cazul. ;)

  • aprozarnet 23 Iunie 2007 0:39 link

    si daca incepi sa mai “sari” anumite dati cand este cazul, ca sa nu te pui intr-o postura rea ? putin cate putin..

  • Ada 23 Iunie 2007 0:48 link

    ^ nu ma cunosti :)) nu am probleme cu “pusul intr-o postura rea”. din contra chiar. am un real talent de a spune lucrurile pe fata. :) nu asta este esentialul insa. nu imi ascund convingerile sau afectiunile ca sa zic asa. pur si simplu nu (mai) cred ca este asa necesar sa le trambitez la orice ora, in orice context, fata de oricine etc.

  • aprozarnet 23 Iunie 2007 14:01 link

    da, ai si tu dreptate; nu e bine numai intr-un fel tot timpul, trebuie sa existe si un echilibru..
    ca sa nu cadem dintr-o extrema in cealalta, ca n-am facut nimica :)

Cum raspunzi?

Vezi si ceva reguli de comentarii pe blog.

Ebucataria
Spatiu de inchiriat
Publicatie IT gratuita
Spatiu de inchiriat
viata de cacat
Spatiu de inchiriat
Hoteluri
Vrei reclama aici?

Taguri »

hi5 imobiliare timisoara