Home / Opinie / Mai conteaza cativa metri?

Mai conteaza cativa metri?

28 August 2008 14:30

Nicolita a dat aseara gol! Da, in poarta adversa! Wow! Steaua - Galatasaray, 1-0. Bucurie in tribune, bucurie in casele oamenilor, bucurie printre comentatori si dobitoci. Sa ne bucuram si noi deci.

Totusi, pentru ce ne bucuram? Golul a venit in minutul 60 si un pic (sa fi fost 58, cateva minute acolo - ce mai conteaza?), dupa un meci chinuit si anost, in care acelasi Nicolita a fost copil de mingi, a alergat dupa toate si nu a prins niciuna, meci in care marele atacant/mijlocas-ofensiv columbian Dayro Moreno a dat numai cu calcaiul in out, meci in care un dobitoc de pe margine, pe nume Mihaita Plesan, prazilian de origine, din lumea mare a fotbalului, i-a luat mingea din fata lui Hassan Sas si a aruncat-o mai departe, meci in care Galata nu a jucat absolut nimic si ar fi luat bataie de la orice echipa de rezerve, meci in care Lacatus isi aranja freza in fiecare minut ca sa-si calmeze impulsul cu smulsul parului din cap.

Deci pentru ce ne bucuram? Ah, pentru gol. Da.

Flash News: Golul a fost din offside, ba! Eh, din nou, cativa metri acolo, ce mai conteaza? Stiti bancul nu? “Nevasta-mea a nascut pe gura! Serios? Eh, cateva palme mai sus sau mai jos ce mai conteaza?”. Asa si ei. Ce mai conteaza un offside de cativa metri pe care l-a vazut toata lumea?

Auzeam comentatorii de la meci aseara: ca sa nu luam in considerare reluarea, ca sigur nu vedem bine, ca arbitrul e cel care decide, ca nu conteaza ce a fost daca a iesit gol pe tabela. Mai zicea un destept de la GSP cu multe argumente la fel de inteligente ca nu are importanta daca Banel a fost in offside. Nu are, zici matale? Cum poti sa scrii asemenea penibilitati, cand daca un stelist se arunca pe jos, tavalindu-se de durere, fiind atins pe sort cu un deget de un adversar, urlai ca din gura de sarpe Penalty! A fost penalty! Ne-au furat arbitrii! - chit ca jucatorul era la 5 metri de careu. Mergem din nou pe laitmotivul - cativa metri, acolo, ce mai conteaza, nu?

Si, totusi, daca o luam noi la poponet, in acelasi stil ca si turcii, din offside - conta? Hehei. Mama ce dezastru national iesea. Cu scandal la UEFA si alea-alea. Ne-am fi amintit de toate offsideurile din istorie, milimetri si centrimetri care contau, de reluari invizibile chiar si pentru aparatele digitale. Dar cativa metri de offside care ne-au ajutat sa castigam nu mai conteaza.

Sa ne bucuram, deci. Traiasca Steaua. Traiasca Romania. Traiasca fotbalul. Traiasca arbitrul care ne-a facut pe toti sa ne imbatam cu apa rece. Traiasca…

O sa iti placa...

Un banc cu blonde »   « hi5.com pe mobil

54 Opinii · Spune-ti parerea

  • Ciobby 14:37 28 August 2008

    lasă bă că nu-i bai. Important e că au câştigat creştinii :)). mai nou, Steaua fură şi prin Europa. sau stai, Bucureştiul e în Europa?

    Reply to this comment
  • de ce? 14:39 28 August 2008

    cum era faza cu diferenta inre crestini si cretini? aia cretini merg mai mult la biserica, nu?

    Reply to this comment
  • Alex Predeal 14:51 28 August 2008

    Steaua se califica si la egal. Chiar daca a fost 1-0 sau ar fi fost 0-0 sau 4-0, tot aia era. Ce m-a amuzat a fost “discursul” becalian de dupa meci …

    Reply to this comment
  • nuzzu 14:53 28 August 2008

    E, dovada de lipsa de bun simt, onoare, moralitate, etc. O dovada de omenie este sa stii sa apreciezi cu aceasi masura indiferent daca ai de castigat sau de castigat.
    In Anglia o echipa castigatoare a cerut rejucarea meciului pentru ca au castigat pe o eroare de albitraj.
    Pacat ca am ajuns sa spunem ca nu mai conteaza, pacat!

    Reply to this comment
  • de ce? 14:57 28 August 2008

    Alex: da, se califica la egal, dar altul era cursul meciului si altele erau reactiile.

    Dar chiar nu conteaza ca s-a calificat steaua daca facem un titlu de glorie pe un gol dat dintr-un offside (care nu a contat).

    Reply to this comment
  • de ce? 14:58 28 August 2008

    nuzzu: in locul turcilor as cere si eu rejucare.

    oricum e jenant sa ne bucuram pentru un furt

    Reply to this comment
  • nuzzu 14:59 28 August 2008

    dane, nuuuuuuu
    Echipa care a castigat a cerut rejucare!

    Reply to this comment
  • de ce? 15:03 28 August 2008

    mandria becaliana nu e destul de mare pentru a se intampla asa ceva si la noi :)

    Reply to this comment
  • KillMe 15:15 28 August 2008

    nu esti prea bucuros pentru calificarea asta, nu?

    Reply to this comment
  • aprozarnet 15:19 28 August 2008

    asta cu offside-u, dc e asa(n-am vazut meciu), normal ca e f important…ca altfel nu mai poate sa existe un meci de fotbal, care se joaca dupa reguli..

    dar in legat cu “Galata nu a jucat absolt nimic si ar fi luat bataie de la orice echipa de rezerve”
    - pai si daca nici echipa aia de rezerve nu juca nimica…?

    Reply to this comment
  • de ce? 15:20 28 August 2008

    c’mon, deviem

    Reply to this comment
  • Mihai 15:38 28 August 2008

    sa te lasi de comentariile sportive, chiar nu te prind. parca esti femeie care se plange de fotbal!

    Reply to this comment
  • de ce? 15:41 28 August 2008

    macar ma pricep mai bine la fotbal ca andressa, cred :))

    Reply to this comment
  • dude 15:43 28 August 2008

    Bine ca noi romanii suntem moralisti si ipocriti la greu, Maradona a dus Argentina in finala cu un gol cu mana (sigur era roman, ce ipocrit, si nesimtit nu a cerut rejucarea), cu norvegia Carew da cu mana in minge si arbitrul da penalty ca a atins Chivu (bine ca a fost Carew de treaba si a zis ..stai frate ca eu am atins-o..NOT). Sunt curios ce echipa incurajezi in fiecare weekend ?

    Iar despre faptul ca pe galata o batea si o echipa de rezerve, probabil daca erai tu antrenor ;)

    Reply to this comment
  • sorin 15:51 28 August 2008

    Eu am fost acuzat pe blog, ca dece sunt pesimist legat de Steaua. Si eu am zis ca Steaua sta la masa greilor din offiside

    Reply to this comment
  • boby 15:52 28 August 2008

    mai rar asa analiza tampa a unui meci de fotbal. sa traiesti si tu si arhi

    Reply to this comment
  • de ce? 16:02 28 August 2008

    boby: lasa mama, bine ca ai inteles tu ca e analiza.

    dude: ce are romanismul cu offside-ul? lasa tu romanismul in pace, ca nu de romanism vorbeam noi acilea.

    Iar faptul ca Maradona a dat cu mana nu scuza faptul ca boby si alti romani saraci cu duhul sunt foarte fericiti pentru ca a dat Banel gol din offside. Ah, da, si ca o considera o mare realizare.

    Reply to this comment
  • Marius Tudor 16:09 28 August 2008

    Daca si cel de-aseara a fost un meci anost si chinuit … inseamna ca te-ai uitat la altceva. Faptul ca Galata n-a jucat nimic i se datoreaza Stelei. E usor sa dai din tastatura. Vor ramane scrise doar scorul de 1-0 si calificarea, nu ca Banel a dat gol din offside. Sa tii cont de sfatul lui Mihai :)

    Reply to this comment
  • de ce? 16:13 28 August 2008

    Marius: si de al tau, desigur, mai ales la cat de multe suturi pe poarta si la ce procentaj enorm de pase reusite au avut amble echipe. :)

    Apropo, uite de asta am scris textul, ca sa nu ne dam fazani ca am castigat cu 1-0 cand totul a fost doar o eroare de arbitraj. Sa ramana scris, zic.

    Reply to this comment
  • asd 16:17 28 August 2008

    Ce imi plac mie toate gorilele(ultrasii stelisti) care te acuza pentru o analiza foarte corecta. Daca era invers, sa fi patit steaua, era doliu national, erau omorati cu pietre turcii pe strada, dezastre, lacrimi, sange. In schimb asa, da-l dracu de offside, bine ca a castigat ciobanul…

    Reply to this comment
  • Marius Tudor 16:19 28 August 2008

    Nu inteleg de ce zici “TOTUL” ! Cati ani am plans ca se pisa arbitrii pe noi? Remember Benfica-Steaua din 95 ? Remember Norvegia - Romania? Remember Danemarca - Romania? Si multe alte momente.
    Acum iar nu e bine cand UEFA ne mai arunca si noua doua-trei oase.

    Reply to this comment
  • asd 16:23 28 August 2008

    @Marius tudor : De ce sa ne arunce oase? De ce trebuie sa castigam pe japca? De ce trebuie sa pierdem pe japca? Arbitrajul ar trebui sa fie o chestie invizibila, insesizabila, care sa nu influenteze jocul. Nu e normal nici sa pierdem pe furaciuni dar nici sa castigam pe furaciuni. Normal ar fi sa castigam pe valoare si tactica, sau sa pierdem pe aceleasi considerente, in nici un caz intr-un mod jalnic.

    Reply to this comment
  • serban 16:23 28 August 2008

    Vezi ca au mai fost cam 5 alte ocazii de-ale Stelei, pe cand galata a avut una singura in minutul 2. Si nu mai zi ca era altfel cursul meciului daca se dadea offside, ca tot Steaua se califica ( prin prisma celorlalte ocazii ).
    A, daca mai gandesc mai bine, se mai intampla ceva daca se dadea offside: nu mai scriai tu un articol aiurea ;)

    Reply to this comment
  • Mihai 16:27 28 August 2008

    Dane, sa-ti zic eu, ca sunt microbist. Galata intr-adevar n-a miscat, pentru ca Steaua a jucat bine. Apararea a fost impecabila (cu o scapare), Radoi si Goian au jucat ca pe vremea cand era Steaua in semifinalele UEFA. Inchizatorii si-au facut treaba perfect si turcii practic n-au avut ocazii. Meciul a fost gandit bine, dovada ca vreo 3 stelisti au ratat fara nici o problema ocazii dupa ocazii la final. Golul a fost din offsaid, da. Crezi ca sterge restul meciului?

    Sa te vedem >:)

    Reply to this comment
  • Marius Tudor 16:32 28 August 2008

    asd: Arbitrii sunt si ei oameni, sunt supusi greselii. Poti vorbi de furaciuni in Liga lu’ Mitica, dar deja la un nivel ca cel de Champions League e tare aiurea sa spui ca Galata a pierdut pentru ca i-a furat arbitrii. A fost o greseala de arbitraj, cum au fost multe in istoria fotbalului. In mintea mea, tusierul a fost pacalit. Banel a fost initial in offside, a iesit … iar cand Toja i-a pasat, pentru arbitru a fost greu sa gestioneze faza. In fine, nu stau sa disec faza.
    PS: Nu-s stelist si nici nu-mi plac frustratii anti-Steaua, anti-Dinamo, anti-Rapid care atunci cand echipa pe care o simpatizeaza nu joaca nimic in Europa, arunca noroi in cele ce au totusi performante!
    PSS: Aseara a fost valoare si tactica!

    Reply to this comment
  • zetu 16:32 28 August 2008

    Mi-e lene acum sa repet ceea ce-am spus si-n comentariul de pe blog-ul lui arhi. As mai avea de facut cateva mici completari.

    1.Da, golul e dat din off-side, off-side pe care l-am vazut doar noi, nu si arbitru, deci e gol valabil, deci e motiv de bucurie.

    2.Da, turcii n-au jucat nimic, si stii de ce? Oare pentru ca nu au dormit bine noaptea, sau poate pentru ca planetele nu erau aliniate? Sau exista posibilitatea cat de mica ca stelistii sa nu le fi dat voie sa joaca asa cum obisnuiesc s-o faca? Ah.. nu, jucatorii n-au nici un merit, au dat un gol din off-side si cam atat. Da, dayro n-a excelat, si stii de ce? Pentru ca a facut faza defensiva. Daca ai fi jucat cat de cat fotbal, ai fi stiut simplul fapt ca dupa un efort fizic sustinut nu mai ai aceeasi acuratete in a lovi mingea, in a face un dribling, exact asta s-a intamplat in cazul lui Dayro. Si-n plus de o vreme nici nu prea a mai fost in forma. Cat despre banel.. toata lauda, omul o merita, pe langa ca alearga mancand pamant, ceea ce nu mai e o noutate pentru nimeni, de vreo 2-3 meciuri incoa’ parca mai stie si cu mingea, dovada stau cele 3 goluri pe care le-a marcat.

    Iar eu ma bucur, ma bucur ca prin devotament si daruinta Banel poate compensa lipsa de talent, ma bucur ca niste jucatori platiti cu cateva sute de mii pe an, le baga mortu-n casu unora platiti regeste, cu milioane de euro, chiar daca au facut-o c-un gol marcat din off-side.

    Reply to this comment
  • Mihai 16:35 28 August 2008

    bah sterge-mi comentariul ca se pierde printre atatea analize sportive! :))

    Reply to this comment
  • de ce? 16:35 28 August 2008

    tudor: stii bine la ce ma refer, la gol.

    serban: daca nu vrei sa iti arunc si eu chifteaua cu “te-ai uitat la alt meci?” te rog sa-mi enumeri ocaziile.

    dar, hai, recunoaste ca ti-a placut articolul si dadea rau sa fii de acord :)

    mihai: nu condam jocul Stelei, nu cu meciul am eu probleme, nici cu Steaua si nici macar cu ciobanu’, ci doar cu mandria prosteasca pentru un gol din offside pe care cei ca Marius Tudor il vad ca pe o razbunare a zeilor pe toate sansele noastre ratate sau furate.

    PS: daca era egal istoria suna cam asa - un scor care a reflectat realitatea din teren, Steaua a jucat per total cele doua meciuri mai bine si s-a calificat. felicitari!

    Reply to this comment
  • Marius Tudor 16:36 28 August 2008

    Zetu … lui Banel a inceput sa-i placa branza de porc d-aia nu a mai miscat ultimii doi ani!

    Reply to this comment
  • Mihai 16:37 28 August 2008

    eu am cu ciobanul…

    Reply to this comment
  • de ce? 16:39 28 August 2008

    marius tudor: am zis eu ca i-au furat arbitrii? asa am fi zis noi daca se intampla invers

    zetu: eu nu pot vedea motiv de bucurie intr-o greseala de arbitru si nici nu am de ce sa fiu mandru, altii se pare ca pot.

    e o chestiune de moralitate, zic

    Reply to this comment
  • Marius Tudor 16:42 28 August 2008

    de ce?: N-am venit aici sa-ti schimb convingerile :)

    Reply to this comment
  • de ce? 16:42 28 August 2008

    mihai: ok, si eu, dar nu de asta data. nu de el m-am legat :)

    marius tudor: sigur?

    Reply to this comment
  • Marius Tudor 16:42 28 August 2008

    de ce?: comentariul cu furaciunile i-a fost adresat lui asd.

    Reply to this comment
  • zetu 16:46 28 August 2008

    In mod sigur ai vazut alt meci. In ultimele 20 de minute am avut cel putin 2 ocazii clare, in care daca dayro sau thiago loveau mai bine mingea era cel putin 2-0 pentru Steaua. Si da, ma bucur pentru golul dat din off-side, care ar fi motivul meu? Pentru ca in mod teoretic, judecand dupa valoarea lotului, dupa salarii, dupa bugetele celor 2 echipe Steaua n-ar fi avut nici o sansa, si iata c-a reusit calificarea!

    Reply to this comment
  • Marius Tudor 16:46 28 August 2008

    Stai linistit si printre turci exista aceeasi mentalitate (ca i-au furat arbitrii). Orice natie are orgoliosii ei … partea nasoala e ca exista prea putini care stiu sa accepte realitatile asa cum sunt ele.

    Reply to this comment
  • de ce? 16:49 28 August 2008

    Marius: pai si tu ai lasat impresia ca accepti realitatea asa cum e? :)

    zetu: 2 < 5. try again

    Reply to this comment
  • Sebah 16:53 28 August 2008

    Mi-e silă când mă gândesc la fotbalul românesc…
    M-am uitat la meci, dar pe fugă, și sincer nu m-a impresionat cu nimic jocul stelei. Am văzut golul, și da, era offside!
    S-a calificat Steaua, primește oierul banii, face vreo 2-3 puncte și ne simțim bine că avem 2 echipe in CL ( să nu mai vorbesc de CFR… ).
    Până n-au să dispară oamenii infecți din fotbal, până n-au să dispară declarațiile de genul “arbitrii au fost de vină, noi am jucat corect, dar ei ne-au făcut să pierdem meciul” și să fie înlocuite cu declarații de genul “Am jucat prost, am meritat să pierdem” nu văd scăpare din acest fotbal mizer care ne mănâncă zilele ( și la unii chiar neuronii ).

    Reply to this comment
  • Marius Tudor 16:56 28 August 2008

    Eh ce sa-ti zic … deja faci “instigare la comentarii” ca un pro-blogger ce esti :) Da, realitatile astea (sportive) le accept asa cum sunt! Altele sunt mai greu de acceptat.

    Reply to this comment
  • serban 16:56 28 August 2008

    Ocaziile:
    1. arthuro sut la sfarsitul primei reprize
    2. dayro moreno din pasa lu nicolita se grabeste si suteaza din afara careului
    3. bara arthuro
    4. dayro moreno din pasa lui arthuro
    5. dayro moreno sut puternic, respinge aykut
    daca vrei sa le vezi le ai pe gesepe :lol:

    Sunt de acord cu articolul tau doar in ceea ce priveste comentatorii, in rest exagerezi. Da, golul a fost din offside, dar Steaua a dominat tot meciul si merita sa se califice, chit ca o facea cu un egal sau cu o victorie.

    Reply to this comment
  • de ce? 17:04 28 August 2008

    serban, tu vorbesti de fazew de poarta, nu de ocazii de gol, e o mica diferenta, dar daca vrei le luam pe rand:

    1. corect
    2. a trecut mult peste
    3. corect
    4. pe langa
    5. sut extrem de slab

    Reply to this comment
  • de ce? 17:08 28 August 2008

    marius tudor: neah, doar ca zi am chef de discutii, ca si asa ma acuza lumea ca nu raspund la comentarii. azi raspund la tot, mai ales la atacuri :D

    Reply to this comment
  • serban 17:09 28 August 2008

    doar 2 poate fi contestata… restu “este” :)

    Reply to this comment
  • zetu 17:17 28 August 2008

    De ce, frizezi ridicolul cu argumentele la care ai ajuns. Nu prea conteaza cum s-au concretizat ratarile, important e ca jucatorii au ajuns in postura de a avea ocazii, asta inseamna ca au jucat ceva, asta inseamna ca n-au fost dominati de Galata. Aminteste-mi te rog o ocazia de-a Galatei din ultimele 20 de minute, sau din repriza asta, dupa marcarea golului, asta in conditiile in care ei aveau nevoie disperata de gol, pentru a mai spera catusi de putin.

    Mai jos ocaziile de gol ale stelei, sau cel putin ceea ce consider eu a fi ocazie de gol:
    1. http://www.gsptv.ro/viewVideo1.....ro_Moreno_

    2. http://www.gsptv.ro/viewVideo1.....__o_dat___

    3. http://www.gsptv.ro/viewVideo1.....__Arthuro_

    4. http://www.gsptv.ro/viewVideo1.....ru_Arthuro

    Si-ar mai fi un sut din careu al lui Dayro. Cam astea au fost marile ocazii. Acum te las pe tine sa-mi gasesti ocaziile turcilor, pentru ca-n afara ocaziei din minutu 4 cand kewell trimite in bara, nu mai tin minte sa fi vazut vreuna, dar e foarte posibil ca sa ma-nsel.

    Reply to this comment
  • Vali 17:28 28 August 2008

    Eu cred ca exista legea compensatiei, am pierdut meciuri furati de arbitri, se intampla sa mai greseasca si in favoarea noastra. Sunt stelist, poate putin subiectiv, dar la urma urmei cred ca am dreptate. Nu sunt de acord doar cu comentatorii care spuneau de zor chestii de genul ” Nu a fost off`side, e gresita grafica ” sau ” Nu am vazut nimic, sa trecem mai departe “. Sa fim corecti si sa recunoastem. Merg insa in continuare pe legea compensatiei, nu ar fi corect sa se greseasca mereu impotriva noastra, sa mai avem si noi parte de asa ceva :)

    Reply to this comment
  • Vali 17:30 28 August 2008

    Ah, si sincer si Steaua are meritele ei pentru jocul prost al Galatei, au facut foarte bine faza de aparare, mai ales Radoi. Era peste tot… Parerea mea, turcii s`au zbatut, dar nu au putut mai mult…

    Reply to this comment
  • de ce? 17:35 28 August 2008

    Vali: nu am contestat meciul stelei, cum am zis si mai sus, dar de la o aparare buna pana la mandria si bucuria lui zetu de exemplu pentru un gol din offside e cale lunga.

    Reply to this comment
  • Vali 17:38 28 August 2008

    Pai corect, nici mie nu`mi place mandria unora, care ii ridica in slavi pe Banel & Company pentru victorie. Meci bun, dar ar fi trebuit sa fie totusi o bucurie mai moderata…

    Reply to this comment
  • zetu 17:40 28 August 2008

    http://www.ogararu.ro/blog/?p=76

    Ogararu o zice mai bine. Eu ma opresc aici, oricum ma indoiesc ca vom ajunge vreodata la un numitor comun.

    P.S.: Vad ca unul din comentarii ori a intrat ca spam, ori a fost sters, anyway, numa’ de bine.

    Reply to this comment
  • de ce? 17:58 28 August 2008

    zetu, o iau pe puncte, ca sa ne intelegem:

    1. orgararu nu are nicio legatura cu ce vorbeam
    2. n-am contestat meciul stelei, daca tie ti-a placut, e bine
    3. serban a zis de 5 ocazii, eu l-am rugat sa le numeasca, ai facut-o tu si mi-ai aratat intr-un final 4, se pare ca ti-ai amintit mai multe decat mine
    4. am zis despre galata ca a jucat chiar slab, nu bine, reciteste textul postului
    5. ocaziile meciului nu au din nou nicio legatura cu mandria de a vedea echipa favorita castigatoare datorita unui offside. despre asta vorbeam eu

    Reply to this comment
  • zetu 0:59 29 August 2008

    Ca sa-ntelegi mai bine dece-ule, uite d’asta ma bucur, nu neaparat pentru golul marcat din off-side. Golul a fost incununarea unui joc bun al stelitilor.

    http://www.andreivochin.ro/wp-.....tled-1.jpg

    Reply to this comment
  • Henrich 1:00 29 August 2008

    @Marius, asa e cum zici tu! Scorul de la Cluj ramane acelasi, valiza nu se trece pe tabela de marcaj. Scorul din Giulesti ramane acelasi, bricheta nu se trece pe tabela de marcaj. Scorul de acum doua zile ramane tiparit in toate statisticile, offsaidul se arunca la cosul de gunoi. Cate au fost, cate sunt si cate vor mai fi … Si atunci ne mai miram daca cineva se simte jignit la auzirea cuvantului „Avorton FC” …

    Daca un cersetor din Roma primeste 50 de euro pomana, el se va mandri cu banii respectivi … ca doar a muncit pentru ei nu? A stat pe soare cu mana intinsa … Conteaza rezultatele, da-l in ma-sa de mijloace … Daca era doar acest offsaid, nu ziceam nimic!

    valiza + bricheta + offsaid + speculatii becaliene = glorie ******* (* = ca sa nu se simta iar jigniti unii …)

    Reply to this comment
  • sorinho 23:24 12 Septembrie 2008

    auzi, “de ce?” - cu ce echipa tii? oricum, eu ma kk pe ea de steaua k n-o sa fac nik in liga campionilor, n-au sanse si mai vine si makidonu ala insipid sa se dea el mare si tare.

    Reply to this comment
  • Victor 11:30 13 Septembrie 2008

    Steaua e tare in gura, mai ales Becali ala. Ar fi cazul sa mai treaca si la fapte.
    .

    Reply to this comment

Cum comentezi?

Vezi si ceva reguli de comentarii pe blog.
viata de cacat
Publicatie IT gratuita
Hoteluri
Spatiu de inchiriat
Ebucataria
PCFun
email gratuit
Vrei reclama aici?

Taguri »

hi5 imobiliare timisoara